شنبه 29 اردیبهشت 1403

هوادار اتلتیکو را از نوکمپ بیرون کردند! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
هوادار اتلتیکو را از نوکمپ بیرون کردند! (عکس)

در جریان بازی دیروز بارسلونا و اتلتیکو اتفاق عجیبی در نوکمپ رخ داد و یک هوادار مسن اتلتیکو با برخورد بسیار بد هواداران بارسلونا روبه‌رو شد.

به گزارش "ورزش سه"، یک پرچم اسپانیا با نشان اتلتیکو روی آن باعث خشم هواداران بارسلونا و اخراج یک هوادار اتلتیکو از نوکمپ شد. واکنش منفی دوست‌داران بارسا به یک هوادار مسن اتلتیکو که به تنهایی در میان خیل عظیم هواداران بارسا نشسته بود و بازی را تماشا می کرد، بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشته است.

او پرچم اسپانیا که روی آن نشان اتلتیکو به چشم می خورد را به همراه داشت و البته می دانست که حمل چنین پرچمی در نوکمپ ریسک بسیار بالایی دارد. اعتراضات که بالا گرفت، یکی از هواداران بارسلونا بلند شد و به سمت او رفت و در ادامه نیز پرچمی که آویزان شده بود را برداشت. برای ثانیه هایی درگیری بین این دو صورت گرفت و هوادار اتلتیکو پرچم را پس گرفت تا اینکه با دخالت نیروهای امنیتی، او در میان شعارها و توهین های هواداران بارسا، به بیرون ورزشگاه مشایعت شد.

گفتنی است طبق قانون فوتبال اسپانیا، در بازی های بزرگ و حساس با ریسک بالا، این اقدام هوادار اتلتیکو قانونی نیست و حرکت نیروهای امنیتی درست بود.

هوادار اتلتیکو را از نوکمپ بیرون کردند! (عکس) 2
هوادار اتلتیکو را از نوکمپ بیرون کردند! (عکس) 3
هوادار اتلتیکو را از نوکمپ بیرون کردند! (عکس) 4
هوادار اتلتیکو را از نوکمپ بیرون کردند! (عکس) 5
هوادار اتلتیکو را از نوکمپ بیرون کردند! (عکس) 6