یک‌شنبه 15 مهر 1403

هیات‌ها با بهره گیری از رسانه‌های اجتماعی روایتگر اربعین باشند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
هیات‌ها با بهره گیری از رسانه‌های اجتماعی روایتگر اربعین باشند

زنجان - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هیئت های مذهبی می توانند با بهره گیری از رسانه های اجتماعی و ظرفیت های فضای مجازی روایت گر اربعینی باشند که امسال از محرومند.

حجت الاسلام سعید احمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: رویداد اربعین حرکتی تمدن ساز است که هیچگاه تعطیل بردار نیست و تنها شکل برگزاری آن به اقتضای زمان تفاوت کرده است. وی ادامه داد: لازم است از ظرفیت های این رویداد بزرگ بیشترین استفاده را در تبلیغ مکتب انسان ساز عاشورا انجام دهیم. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اربعین، بیان داشت: تاکید رهبر معظم انقلاب در شرایط کنونی که از حضور در مسیر پیاده روی اربعین محرومیم، قرائت زیارت اربعین است در این راستا مردم شریف استان می توانند در خانه های خود به همراه خانواده زیارت اربیعن را خوانده و دل های خود را راهی کربلا کنند. وی اظهار داشت: با توجه به نظر ستاد ملی کرونا و برای جلوگیری از اجتماعات دسته روی و پیاده روی در ایام اربعین امسال تعطیل است.

حجت الاسلام احمدی روایت اربعین را یکی از مهمترین فعالیت های کمیته فرهنگی ستاد اربعین و هیئت های مذهبی عنوان کرد و گفت: هیئت های مذهبی میتوانند با بهره گیری از رسانه های اجتماعی و ظرفیت های خود روایت گر اربعینی باشند که امسال از آن محرومند.

به گزارش ایرنا، در زمان حاضر حدود یک هزار و 500 هیأت مذهبی در استان زنجان ثبت شده است.

*س_برچسب‌ها_س*