دوشنبه 23 مهر 1403

واقعیت نفرت از صهیونیسم از فرهنگ انسان‌های آزاده زدوده نمی‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
واقعیت نفرت از صهیونیسم از فرهنگ انسان‌های آزاده زدوده نمی‌شود

کرمان - ایرنا - رئیس‌کل دادگستری استان کرمان با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: نفرت از صهیونیسم، واقعیتی است که هیچگاه از فرهنگ و باورهای انسان‌های آزاده جهان زدوده نمی‌شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، یدالله موحد در این پیام اورده است، نظام صهیونیسم وصله ناهم رنگی است که با پول و زور و نیرنگ، بر پیکره جهان اسلام تحمیل شده و روز قدس، روز انزجار و خشم نسبت به این سه چهره است.

وی با اشاره به اینکه تجربه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تحولی شگرف آفرید و مبارزاتی جدید را بنیان نهاد، افزود: فریاد برائت ملت مسلمان ایران از استکبار و صهیونیسم، تفکری نو در سرزمین های اشغالی پدید آورد و بر توده های آزادی خواه فلسطین تأثیری عمیق برجای گذاشت و با ترغیب آنان به حضور سرافرازانه در صحنه های نبرد، نخستین بارقه های توسل به انتفاضه را در اذهان قهرمانان فلسطین شعله ور ساخت.

وی تصریح کرد: امروز شراره های خشم فلسطینیان قهرمان، دامن جنایت کاران صهیونیست را فرا گرفته و آنان را به حیرت مبتلا ساخته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و یاد و خاطره شهید بزرگ جهان اسلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تاکید کرد: پاسداشت موضوع فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است.

موحد یادآور شد: در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری، قضات و کارکنان دادگستری کل استان کرمان دوشادوش ملت مسلمان ایران با حضور گسترده، فعالانه و آگاهانه در شبکه های اجتماعی پیام روز جهانی قدس را باشکوه تر و رساتر از گذشته به گوش جهانیان رسانده و با استماع سخنرانی مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در این روز باشکوه آمادگی خود را برای تحقق فرامین معظم له اعلام می دارند.

*س_برچسب‌ها_س*