جمعه 30 شهریور 1403

واکنش تند حماس به پیشنهاد اسرائیل درباره آتش‌بس غزه

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
واکنش تند حماس به پیشنهاد اسرائیل درباره آتش‌بس غزه

اقتصادنیوز: حماس به پیشنهاد جدید اسرائیل درباره برقراری آتش‌بس در نوار غزه واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «جهاد طه» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که این جنبش به آنچه در دوم جولای گذشته بر سر آن برای برقراری آتش بس توافق شده بود، پایبند است.

وی در گفت وگو با پایگاه العربی الجدید گفت: ما خواستار ایجاد ساز و کارهای اجرایی و اقدامات عملی برای دستیابی به توافق آتش‌بس و پایان جنگ علیه غزه هستیم.

خبر مرتبط واکنش حماس به عملیات تروریستی اسرائیل در کرانه باختری + بیانیه

اقتصادنیوز: جنبش حماس در واکنش به عملیات تروریستی جدید رژیم صهیونیستی در شهرک «قباطیه» در کرانه باختری رود اردن تأکید کرد که راه مقاومت و مبارزه در این منطقه ادامه خواهد یافت.

جهاد طه درباره طرح و پیشنهادهای جدید رژیم صهیونیستی برای برقراری آتش بس در نوار غزه افزود: ما نیازی به طرح‌ها و پیشنهادات جدید که در راستای خدمت به برنامه‌ها و پروژه‌های جنایتکارانه دشمن و ادامه جنگ علیه غزه خواهد بود، نداریم.

وی افزود: آنچه دشمن صهیونیستی به دنبال ترویج آن در رابطه با خروج رهبران حماس از نوار غزه است، در برنامه‌های این جنبش ملت و مقاومت قهرمان فلسطین هیچ جایی ندارد.

وی بیان کرد: جامعه جهانی باید به مسئولیت خود در توقف جنایات سریالی و نسل کشی علیه ما، عمل کند.

ساعاتی قبل، رسانه های رژیم صهیونیستی از طرح جدید تل آویو به میانجیگران در زمینه جنگ علیه غزه خبر دادند. رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم پیشنهاد جدیدی را آماده کرده تا به میانجیگران بدهد که شامل بازگرداندن همه اسیران در یک مرحله است.

پیشنهاد رژیم صهیونیستی این رژیم از خروج «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و برخی دیگر در نوار غزه از طریق گذرگاه امنی در ازای بازگشت همه اسیران صهیونیست سخن گفته است. این پیشنهاد رژیم صهیونیستی همچنین شامل پایان جنگ و آزادی شماری از اسیران فلسطینی است.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل این پیشنهاد را ارائه خواهد کرد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
واکنش تند حماس به پیشنهاد اسرائیل درباره آتش‌بس غزه 2