پنج‌شنبه 19 مهر 1403

واکنش متفاوت روزنامه اصفهانی: پرسپولیس به دنبال امتیاز مجانی + عکس

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
واکنش متفاوت روزنامه اصفهانی: پرسپولیس به دنبال امتیاز مجانی + عکس

روزنامه صدای سپاهان واکنش متفاوتی نسبت به اتفاقات دیدار جنجالی تراکتور و پرسپولیس نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش آناج، درحالیکه تمام جراید پایتخت با چشم‌پوشی از اتفاقات چند سال اخیر فوتبال کشور و در اقدامی کاملا جانبدارانه و به دور از اخلاق حرفه‌ای به دنبال محکوم کردن تراکتور و هوادارانش در جریان دیدار مقابل پرسپولیس هستند، روزنامه «صدای سپاهان» واکنش متفاوتی نسبت به حواشی این دیدار نشان داده است.

این روزنامه سرعنوان جلد شماره امروز خود را به جنجال‌آفرینی پرسپولیسی‌ها اختصاص داده و تیتر زده است: "پرسپولیس به دنبال امتیاز مفت و مجانی برای نایب قهرمانی". دیگر عنوانی که در جلد اصلی این روزنامه قابل توجه به نظر می‌رسد این است که: "یک باشگاه تریبون ملی دارد و همه باشگاه‌ها را متهم می‌کند".

اما فارغ از تمام حواشی که در دیدار تراکتور و پرسپولیس بوجود آمد، 9 نفره شدن تیم تهرانی موضوع مغفول اتفاقات ورزشگاه یادگار امام بوده که یک روز پس از آن آشکار شد، جایی که سعید آقایی هم از پرسپولیس اخراج شد و نماینده پایتخت با توجه به وقفه‌های جریان دیدار دو تیم باید حداقل نیم ساعت با یک یار کمتر بازی می‌کرد.

تراکتوری‌ها نیز مدعی هستند با توجه به روند بازی و برتری عددی‌شان احتمال شکست پرسپولیس در دقایق باقی مانده از مسابقه بسیار زیاد بوده و این تیم بخاطر ترس از باخت پا به فرار گذاشته و علیرغم رضایت گروه داوری برای ازسرگیری مسابقه دو تیم، حاضر به ادامه بازی نشده است.

انتهای پیام /

واکنش متفاوت روزنامه اصفهانی: پرسپولیس به دنبال امتیاز مجانی + عکس 2