شنبه 29 اردیبهشت 1403
خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وحید امیری در نشست خبری پیش از دیدار برابر ازبکستان اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که یک بار دیگر برابر ازبکستان به عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا قرار می‌گیریم. دیدار‌های ما برابر این تیم همیشه نزدیک به هم بوده است. اگر در حال حاضر اینجا حضور داریم به خاطر هدفی است که ترسیم کرده‌ایم و برایش می‌جنگیم و آن یک قدم نزدیک شدن به رقابت‌های جام ملت‌های آسیاست....

خبرگزاری مهر

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار فینال تورنمنت کافا گفت: اگر در حال حاضر اینجا حضور داریم به خاطر هدفی است که ترسیم کرده‌ایم و برایش می‌جنگیم.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با ازبکستان در تورنمنت کافا، در خصوص مصدومیت مهاجم تیمش توضیحاتی داد و گفت: کافا کمبودهایی دارد و امیدوارم در دوره‌های بعد با کیفیت‌تر بشود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی کشورمان در حالی سه‌شنبه‌شب در فینال تورنمنت کافا برابر ازبکستان به میدان می‌رود که این تیم تک‌چهره‌های سرشناسی در ترکیب دارد.

خبرگزاری میزان

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم در نطق میان دستور خود گفت: در برنامه هفتم توسعه از حذف کامل قاچاق حامل‌های انرژی از کشور تا تقویت دیپلماسی انرژی و تبدیل ایران به مرکز تبادل انرژی منطقه‌ای با محوریت گاز مد نظر قرار بگبرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد هواداران فوتبال ایران و ازبکستان فردا نمایشی لذتبخش از تیم‌هایشان در دیدار نهایی مسابقات کافا تماشا کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گزینه اول دستیاری خود را مشخص کرد.

وب‌گاه ورزش سه

در اسپانیا معتقدند لوکا مودریچ پس از ناکامی کرواسی در فینال لیگ ملت‌ها از اعلام تصمیم بازنشستگی خود از بازی‌های ملی صرفنظر کرد.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه عادی سازی روابط صهیونیست‌ها با دولت‌های اسلامی و عربی به نتیجه نخواهد رسید، اظهار داشت: صهیونیست‌ها از این عادی سازی بدنبال ناامیدی جوانان فلسطینی از آزادی سرزمین هایشان هستند.

وب‌گاه ورزش سه

مهدی طارمی در النصر یا الهلال؟ مهدی طارمی به لیگ عربستان می رود؟ این ها اخباری است که هر روز در نشریات پرتغالی منتشر می شود.

وب‌گاه ورزش سه

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، می‌گوید شایعات متفاوتی که درباره بازگشت لیونل مسی به این باشگاه منتشر شده باعث ناراحتی او شده است.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم انگلیسی تیم فوتبال تاتنهام مورد توجه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر

در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال دیدار دو تیم آلمان و ایران از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که هر دو تیم به دنبال کسب دومین پیروزی خود در این رقابتها هستند.