شنبه 29 اردیبهشت 1403
وب‌گاه منیبان

واکاوی اظهارات ریکاردو ساپینتو بعد از بازی با صنعت نفت آبادان و به کار بردن این جمله: «من و بازیکنان خسته شده‌ایم» نشان می‌دهد که سرمربی استقلال از قهرمانی در لیگ برتر قطع امید کرده و دیگر قصد ندارد خود و شاگردانش را برای دستیابی به جام قهرمانی لیگ برتر به تکاپو بیندازد.

وب‌گاه ورزش سه

آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، بزرگترین سد انتقال او به عربستان است چرا که برای زندگی در خاورمیانه تردید دارد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که نام تعدادی از پیشکسوتان کشتی فرنگی به‌عنوان اعضای کمیته فنی جام تختی اعلام شده بود، بیشتر آنها در مسابقات روز اول غایب بودند.

وب‌گاه ورزش سه

کاکا، ستاره برزیلی سابق میلان، در آستانه دربی اروپایی ال مادونینا از حساسیت و هیجان بالای این دیدار گفت.

خبرگزاری تسنیم

یکی از پرافتخارترین تیم های کالچو، فصل آینده در لیگ دسته دوم فوتبال ایتالیا بازی خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شانس قهرمانی استقلال زیاد بود اما این تیم با ریکاردو ساپینتو بهم ریخته است.

وب‌گاه ورزش سه

آ. ا. ک آتن با دو چپ‌پای ایرانی خود در آستانه قهرمانی در سوپر لیگ یونان قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است با همه گمانه‌زنی‌ها درباره شانس بیشتر منچسترسیتی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا، شاگردان او می توانند حریف انگلیسی را همچون فصل گذشته ناکام بگذارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رئال مادرید و منچسترسیتی سه‌شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد. این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان هم با هم دیدار کردند و این رئال مادرید بود که موفق شد با یک پیروزی دراماتیک در دیدار برگشت راهی بازی فینال شود و با غلبه بر لیورپول...

وب‌گاه ورزش سه

جام جهانی تیراندازی از فردا چهارشنبه آغاز می‌شود و 94 تیرانداز در این مسابقات حضور دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مربی اتلتیکو مادرید دیروز در ورزشگاه مارادونا بود تا در جشن قهرمانی ناپولی شرکت کند و پسرش، جیووانی، را ببیند که تاج قهرمانی سری A را بر سر می‌گذارد. جووانی سیمئونه بازیکن ناپولی است. سیمئونه در مصاحبه‌ای که با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت داشت، گفت از ایده بازگشت به لیگ ایتالیا و مربیگری در آن خوشش می‌آید، اما همچنین گفت، بعد از 12 سال مربیگری در اتلتیکو...

وب‌گاه خبر آنلاین

دروازه بان های لیگ ایران قابلیت های جدیدی از خود به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جام جهانی تیراندازی از فردا چهارشنبه آغاز می‌شود و 94 تیرانداز در این مسابقات حضور دارند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت انگیزه تیمش از مصاف با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برای گرفتن انتقام ناکامی فصل گذشته نیست.

وب‌گاه ورزش سه

در انیمیشنی که باشگاه ناپولی به مناسبت قهرمانی این تیم در سری آ منتشر کرده دیه‌گو مارادونا جام قهرمانی را به تیم فعلی اهدا می کند.