چهارشنبه 13 تیر 1403
وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: ساپینتو هنرپیشه خوبی است. اگر رفتارهای او را یک مربی ایرانی انجام می‌داد، به طور حتم با محرومیت سنگین روبه‌رو می‌شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم بانوان جوانان ایران در دومین دیدار این تیم در مسابقات قهرمانی کمتر از 20 سال آسیا، مقابل استرالیا شکست خورد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان لیگ فوتبال اسپانیا، نماد این بازی‌ها برای فصل آینده را تغییر داد.

خبرگزاری تسنیم

دیدار تیم‌های هندبال سپاهان و نماینده هند در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برگزار نمی‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

کولو موانی که در فینال جام جهانی فرصت تک به تک با دروازه‌بان آرژانتین را از دست داد و نتوانست گل بزند، می‌گوید اگر در دام اندوه بیفتد، زندگی‌اش نابود خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز اعلام کرد از صحبت‌هایش سوءبرداشت شده و هرگز منظورش این نبوده که باشگاه‌های خصوصی می‌توانند قوانین نقل و انتقالات را رعایت نکنند.

وب‌گاه الف

گفته می شود همکاری باشگاه فولاد و منصوریان رو به پایان است.

وب‌گاه ورزش سه

با وجود تلاش‌های صورت گرفته از سوی باشگاه استقلال و سازمان خصوصی‌سازی، هنوز اسپانسر اصلی آبی‌ها پولی به حساب آنها واریز نکرده است.

وب‌گاه ورزش سه

یورگن کلینزمن فهرست موردنظر خود برای دیدار با پرو و السالوادور را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پدر لیونل مسی با خوان لاپورتا، رییس بارسا ملاقات کرد تا درباره بازگشت او به بارسا حرف بزند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی با اشاره به بازتاب ملی مسابقات «کیش گیمز» در عرصه رسانه، گفت: «کیش گیمز» تولد یک برند جدید در ورزش کشور به دست جوانان کیش است.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس اعلام سفارت هلند در تهران ویزای چند بار ورود برای چهار بازیکن تیم ملی والیبال ایران از جمله امیرحسین اسفندیار صادر شد.

وب‌گاه ورزش سه

بعد از چند روز غیبت، حسن یزدانی هم به اردوی تیم ملی کشتی آزاد در مازندران اضافه شد.

وب‌گاه فرارو

برخورد دست داور دربی به صورت ریکاردو ساپینتو پس از اخراج پر حرف و حدیث سرمربی استقلال را ببینید.

خبرگزاری میزان

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه از پاسخ مثبت فرماندهی و کنترل تنگه هرمز منطقه یکم نیروی دریایی سپاه به درخواست کمک کشتی تجاری خارجی در تنگه هرمز و رفع نگرانی آن خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کادر فنی هنوز به جمع بندی نهایی برای ترکیب تیم جهت حضور در رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی نرسیده است.