یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی

ورزشی

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: سعید مهری به احتمال فراوان فردا به دیدار مدیرعامل باشگاه استقلال می رود تا شاید با او به توافق برسد.

خبرگزاری مهر

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با انتقاد از جذب دروازه‌بان خارجی گفت: با تصمیمی که باشگاه گرفته است سهمیه سال آینده می سوزد!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاره فرانسوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که دو هفته به‌عنوان تنبیه از تمرینات تیم اول این باشگاه محروم شده بود، به تمرینات فرانسوی‌ها بازگشت.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است از هفته هفتم لیگ به بعد چهره مدعیان قهرمانی مشخص می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

انتظار می‌رود سرخیو ریکو، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، هفته آینده از بیمارستان مرخص شود.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره سابق والیبال اسلوونی از دنیای بازی خداحافظی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بان پرسپولیس تاکید دارد مسابقه خانگی بعدی این تیم باید با حضور تماشاگران باشد.

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است تصمیم‌گیری درستی درباره او از سوی کمیته انضباطی انجام می‌شود.

خبرگزاری میزان

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت 14 روز یکشنبه، 42 هزار و 637 نفر از متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی، اطلاعات خود را در سامانه پنجره واحد خدمات وزارت کشور، ثبت کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم‌های ملی ووشو رده‌های سنی ایران در حالی با ترکیب ناقص راهی مسابقات آسیایی می‌شوند که پارسال به عنوان قهرمانی جهان دست یافته بودند!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حرف‌های قبلی من در دفاع از حق پرسپولیس و هوادارانش بود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نماینده ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان در شرایطی هتل محل اقامت خود را ترک و ناپدید شده است که رئیس فدراسیون نیز در کنار تنها ورزشکار اعزامی از ایران حضور داشت!

وب‌گاه فرارو

پس از پایان دیدار النصر و الهلال در فینال جام باشگاه های عرب که با برتری 2-1 النصر و قهرمانی این تیم همراه بود، سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک الهلال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. کریستیانو رونالدو که هر دو گل النصر را در این دیدار به ثمر رساند از انتخاب هافبک حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان تعجب کرد و خود را شایسته کسب این عنوان می دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسمی، اعلام کرد که ادر میلیتائو با پارگی رباط صلیبی زانوی چپ مواجه شده است. میلیتائو در جریان دیدار شب گذشته اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید دچار مصدومیت شد و با چشمانی اشک‌بار زمین بازی را ترک کرد. او در روزهای آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. با توجه به نوع مصدومیت، مدافع برزیلی حداقل برای 6 ماه از میادین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی ووشو جوانان و رده‌های سنی آسیا از تاریخ 24 لغایت 29 مردادماه در ماکائو برگزار میشود. تیم ملی کشورمان که تنها با 14 ورزشکار در این رویداد حضور پیدا خواهد کرد، امشب (یکشنبه 22 مردادماه 1402) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره)، تهران را به مقصد ماکائو ترک خواهد کرد. کاروان ووشو کشورمان در کیفی‌ترین حالت ممکن راهی ماکائو خواهد...