جمعه 14 اردیبهشت 1403

ورزش بانوان

ورزش بانوان

خبرگزاری دانا

تکواندوکار سابق کشورمان گفت: دلیل موفقیت ما در تکواندو توجه به مربیان پایه بود که از کودکی یک تکواندوکار تا المپیکی شدن او همراهش بودند اما الان به‌دلیل نبود بودجه از این مربیان حمایت نمی‌شود. این‌که فدراسیون بودجه ندارد تقصیر کیست؟ کسی جز دولت؟

وب‌گاه خبر آنلاین

این روایتی است به جامانده از روزی که کیمیا علیزاده و ناهید کیانی به مصاف هم رفتند.

وب‌گاه فرارو

اگرچه در جملاتی که به نقل از مدیر تولید شبکه ورزش منتشر شده، چندان انسجامی دیده نمی‌شود؛ ولی به نظر می‌رسد آن بخش از صحبت‌هایش که گفته کاملا علنی نمی‌خواستیم کیمیا علیزاده را بزنیم، ابهام عجیبی نهفته است؛ معنی‌اش می‌شود اینکه در جلسه قبل از مسابقه با مجریان قصد بر تخریب چهره کیمیا علیزاده بوده؛ ولی هدف این بوده است که چندان علنی نباشد.

وب‌گاه فرارو

واقعیت این است که در مقایسه با المپیک ریو ما نباخته‌ایم، ولی قطعا برنده هم نشده‌ایم که بخواهیم «شنل قهرمانی» بپوشیم. در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن مساوی کرده‌ایم؛ آن‌هم نه از آن دست مساوی‌هایی که خارج از خانه حاصل شده باشد و چشم امید به جبران در بازی برگشت داشته باشیم، بلکه از آن مساوی‌هایی که بوی درجازدن می‌دهد.

خبرگزاری ایسنا

گاف‌های مجریان ورزشی تلویزیون در المپیک، رفتار نامهربانانه شبکه سه در پوشش بازی‌های المپیک و همچنین موضع‌گیری مجریان صداوسیما در قبال ورزشکارانی از جمله کیمیا علیزاده از جمله موضوعاتی بود که در نشست نقد و بررسی ارزیابی پوشش المپیک 2020 توکیو در صداوسیما، به آنها پرداخته شد.

خبرگزاری مهر

تکواندو ایران یکبار دیگر شکستی تلخ را تجربه کرد و بدون درس گرفتن از المپیک ریو یا مسابقات جهانی، این بار از توکیو دست خالی به تهران بازگشت تا از آن به عنوان پایان عصر پولادگر تعبیر کنند.

خبرگزاری ایسنا

بازی های المپیک 2020 توکیو با تمام لحظات تلخ و شیرینش به پایان رسید.

خبرگزاری مهر

کاروان ورزش ایران که با 66 ورزشکار از 68 سهمیه کسب شده به سی و دومین دوره بازیهای المپیک به توکیو اعزام شده بود با کسب 7 مدال طلا، نقره و برنز به کار خود پایان داد.

وب‌گاه فرارو

حمیده عباسعلی با حذف از مرحله گروهی بازی‌های کاراته المپیک، از دست یابی به مدال و البته تاریخ سازی در روزش ایران بازماند.

وب‌گاه فرارو

بازی‌های المپیک 2016 توکیو به روز پایانی رسیده و کاروان ایران در آخرین روز این رقابت‌ها با دو کاراته‌کا به مصاف رقبای خود می‌رود؛ حمیده عباسعلی و سجاد گنج‌زاده. کاراته ایران در این دوره از بازی‌ها سارا بهمنیار 22ساله را هم داشت که نتوانست از گروهش صعود کند و با وجود نمایش قابل قبولی که در دیدار نخست داشت، با قبول دو شکست دیگر از گردونه بازی‌ها کنار رفت.

خبرگزاری دانا

قهرمان سابق تکواندو جهان گفت: آقایان از تورنمنت افغانستان هم مدال ندارند اما برای تکواندو تصمیم می گیرند.

وب‌گاه عصر ایران

کریستینا تیمانوسکایا در فرودگاه توکیو به پلیس ژاپن مراجعه کرده بود. او حاضر نشده بود سوار هواپیمایی شود که قرار بود او را به استانبول ببرد.

خبرگزاری دانا

رویارویی باورنکردنی دو ورزشکار ایرانی یکی زیر پرچم ایران و دیگری زیر پرچم پناهندگان، ضعف مسئولیت‌نگاری مسئولان در کنار حلقه مفقوده عدم توجه به نیروی انسانی از جمله مباحث مطرح شده در این گفت‌وگوست.

وب‌گاه فرارو

واکنش‌ها به رفتار تلویزیون در قبال کیمیا علیزاده، ورزشکار پناهنده ایرانی، در المپیک همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری دانا

کارشناس و مربی اسبق تیم نونهالان تکواندو کشورمان گفت: هم در بعد فنی و هم در بعد مدیریتی اشکالاتی داشتیم و فقط یک نفر مقصر این نتایج نبود.