پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ورزش بانوان

ورزش بانوان

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد دادکان به روزنامه اعتماد گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند در مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی آن کسی که برنده شد فلانی بود یا فلانی بازنده. نه! بازنده اصلی صداوسیماست. بازنده اصلی آن مجریانی هستند که می‌آیند آن حرف‌هایی که هیچ ارزشی ندارد می‌زنند. البته مجری هم تقصیری ندارد. مدیر یادش می‌دهد. آن برنامه‌ریز، کارگردان و آن کسانی که پشت صحنه هستند به مجریان می‌گویند این حرف‌ها را بزنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

برای هر قسمت مردم معمولی به اندازه 13 قسمت سریال وضعیت زرد هزینه کرده‌اند و واقعا نمی‌خنداند. هر قسمت «وضعیت زرد» حداقل سه الی چهار برابر مردم معمولی مخاطب را می‌خنداند.

خبرگزاری دانا

وقتی فلان قهرمان ورزشی، رسما جلوی یک ایرانی می ایستد و مانع بالا رفتن پرچم ایران می شود، خیانتش به ایران، هم برای خود او و هم برای دیگران، خیلی آشکار است، اما در جاهایی که تقابل اینچنین آشکار نیست، معمولا حساسیتی وجود ندارد.

وب‌گاه فرارو

واکنش‌ها نسبت به مبارزه کیمیا علیزاده با پرچم پناهندگان در المپیک همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه فرارو

برخورد مجریان تلویزیون با حضور ورزشکاران ایرانی در ترکیب تیم‌های پناهندگان و مغولستان با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده کشورمان در المپیک 2020 توکیو که مبارزه او با کیمیا علیزاده حسابی حاشیه ساخته بود، در غربتی عجیب پا به خاک میهن گذاشت و محسن کیایی بازیگر سینما به این مسئله واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه ها و فعالین اصلاح طلب اصرار دارند تا وانمود کنند که حامی حقوق زنان هستند. اما کارنامه این طیف این ادعا را ثابت نمی کند. در جدیدترین نمونه حامیان «شهردار جنتلمن»! از «موتورسواری زنان» می گویند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ناهید کیانی تکواندوکار المپیکی ایران که بعد از باخت به کیمیا علیزاده حذف شده بود با نوشتن متنی در اینستاگرام به حاشیه های آن بازی پرداخت.

خبرگزاری دانا

محسن کیایی، بازیگر سینما با اتشار تصویری از بازگشت غریبانه ناهید کیانی به ایران خبر داد و این در حالی است که اعضای کمیته ملی المپیک در فرودگاه حاضر بوده و به استقبال همه تیم ملی تکواندو رفته بودند.

خبرگزاری دانا

مربی پیشین تیم ملی تکواندوی کشورمان گفت: بزرگ‌نمایی‌ها و حساسیت‌های بی‌مورد باعث شد تا استرس ناهید کیانی حداقل 10 برابر کیمیا علی‌زاده شود و او تمرکزش را از دست بدهد.

وب‌گاه فرارو

محسن کیایی در صفحه اینستاگرامش برای ناهید کیانی نوشت، تکواندوکار ایرانی در المپیک 2020 که غریبانه به ایران برگشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پایان رقابت های امروز (5 مردادماه) المپیک کاروان ایران با یک طلایی که توسط جواد فروغی کسب کرده است در رده بیست و سوم مشترک قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کیمیا یا همان شیمی، مانند هر دانش دیگر، از دستبرد دشمنان بشریت مصون نماند. چنان که در غرب مدرن، بمب شیمیایی و سلاح های کشتار جمعی ساختند و بر سر ملت ها ریختند.

وب‌گاه عصر ایران

حالا هم در برگشت از المپیک هیچکس در کنارش نیست جز خانواده اش همین بی مهریها باعث رفتن خیلی از قهرمانهای ما شد، باید مراقب امثال کیمیا ها و کیانی ها بود اینهمه غریب و تنها بودن برای یک قهرمان انصاف نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ناهید کیانی تکواندوکار ایرانی که در المپیک در مقابل کیمیا علیزاده به میدان رفت، در پستی انتقادی از سیاست‌زدگی المپیک نوشت: بازنده‌ی حقیقی بازی من و کیمیا «المپیک» بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ناهید کیانی تکواندوکار ملی پوش کشورمان به مناسبت مسابقه دراماتیک با ورزشکار هموطنش در رقابت‌های المپیک توکیو، یک پست اینستاگرامی منتشر کرد.