سه‌شنبه 1 خرداد 1403

ورود دادستان دنا به یک تخلف / غریب پور: برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ورود دادستان دنا به یک تخلف / غریب پور: برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل شود

دادستان شهرستان دنا به موضوع تخلفات در حوزه توزیع آب کشاورزی ورود کرد و خواستار تشکیل پرونده قضایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس انشعاباتی در اطراف باغات شهر سی سخت وجود دارد که این انشعابات سبب کمبود آب و همچنین گلایه های شهروندان شده است.

این انشعابات که به نظر می رسد موارد غیر مجاز زیادی در بین انها وجود دارد علاوه بر ایجاد مشکلت کم آبی سبب هدر رفت آب سالم و آشامیدنی به دلیل مصارف باغی و کشاورزی محسوب می شود و نوعی استفاده غیر مجاز از آب آشامیدنی شهر است.

گفتنی است شهر سی سخت همچان با مشکلات زلزله دست و پنجه نرم می کند و از ابتدای زلزله تا امروز مصرف آب در این شهر چند برابر شد، از طرفی شکستگی لوله ها و همچنین انشعابات غیر مجاز مشکلاتی را برای تامین آب شرب سالم در برخی زمان ها ایجاد کرد که با ورود مسئولان این مشکلات برطرف شد.

در شرایط حاضر تخلفاتی در حوزه توزیع آب کشاورزی و تغییر در قطره چکان ها به دادستان شهرستان دنا گزارش شد و این موضوع سبب ورود دادستان و دستور پیگیری به مسئول مربوطه در حوزه جهاد کشاورزی شده است.

در نامه دادستان شهرستان دنا به جهاد کشاورزی این شهرستان آمده است: نظر به وصول گزارشات مردمی متعدد دال بر تخلفات در حوزه توزیع آبکشاورزی و تغییر در قطره چکان ها، ضروری است، ضمن اعزام کار گروهی در این خصوص موضوع بررسی و نسبت به تشکیل پرونده قضایی برای متخلفین اقدام و به این دادستانی اعلام گردد.

انتهای پیام /