پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

ورود «پیجر» به فرودگاه بیروت ممنوع شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
ورود «پیجر» به فرودگاه بیروت ممنوع شد

هواپیمایی لبنان طی بخشنامه ای از همه شرکت های هواپیمایی فعال در فرودگاه رفیق حریری بیروت خواست که مانع از ورود هرگونه دستگاه پیچر یا واکی تاکی به داخل هواپیما شوند.

وزیر بهداشت لبنان در حالی آمار جدیدی از شهدای ناشی از انفجار سیستم های ارتباطی به دست صهیونیستها اعلام کرد که هواپیمایی لبنان نیز طی بخشنامه ای ورود «پیچر» را به داخل هواپیما ممنوع کرد.

در این بخشنامه آمده است: از همه شرکت های هواپیمایی فعال در فرودگاه رفیق حریری بیروت درخواست می شود که به اطلاع مسافران این فرودگاه برسانند که تا اطلاع ثانوی حمل هرگونه دستگاه «پیجر یا واکی تاکی» به داخل هواپیما چه در داخل چمدان یا کیف دستی و نیز در قسمت بار ممنوع است و در غیر این صورت بلافاصله این دستگاهها از سوی ماموران امنیتی فرودگاه مصادره و ضبط خواهد شد.

از سوی دیگر فراس الابیض وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد که شمار شهدای ناشی از انفجار سیستم های ارتباطی در لبنان به 32 نفر رسیده است.

خبر مرتبط آغاز عملیات انتقامی حزب‌الله لبنان؟/ خودرو ارتش اسرائیل هدف گرفته شد

رسانه‌های عبری گزارش دادند که درپی شلیک موشک ضدزره از لبنان، 5 صهیونیست در منطقه تل‌حای در کریات شمونه زخمی شدند.

وی افزود: شاهد همبستگی قوی میان ملت لبنان در جریان انفجارهای ناشی از سیستم ارتباطی بودیم.

حزب الله لبنان روز سه شنبه 27 شهریورماه 1403 در بیانیه ای اعلام کرد: حدود ساعت 15 و 30 دقیقه بعد از ظهر روز سه‌شنبه تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام (پیجر) که توسط تعدادی از کارگران واحدها و مؤسسات مختلف حزب‌الله مورد استفاده قرار گرفته بود، به شکل مبهمی منفجر شدند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

ورود «پیجر» به فرودگاه بیروت ممنوع شد 2