چهارشنبه 2 خرداد 1403

وزارت اقتصاد

وزارت اقتصاد

وب‌گاه الف

براساس اعلام وزیر اقتصاد، واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه نهایی خواهد شد و مجموع ارزش این دو واگذاری حدود 6هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد از قطعی شدن پرداخت 10 درصد حصه نقدی از سوی خریداران پرسپولیس و استقلال خبر داد.

وب‌گاه فرارو

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد از قطعی شدن پرداخت 10 درصد حصه نقدی از سوی خریداران پرسپولیس و استقلال خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

وزیر اقتصاد از قطعی شدن پرداخت 10 درصد حصه نقدی از سوی خریداران پرسپولیس و استقلال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هر دستگاهی که از انجام وظایف خود برای تکمیل سامانه املاک و اسکان سر باز بزند دچار تخطی شده و کمیسیون اقتصادی آمادگی آن را دارد تا دستگاهی که همکاری نمی‌کند را دعوت و از ابزارهای نظارتی خود استفاده کند.

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام وزیر اقتصاد، واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه نهایی خواهد شد و مجموع ارزش این دو واگذاری حدود 6 هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

علارغم تاکید وزیر اقتصاد در خصوص ساماندهی معافیت های مالیاتی صندوق های سرمایه گذاری و شرکت های بورسی، در روز جاری یک فوریت در خصوص طرح اصلاح بند س تبصره 6 قانون بودجه 1403 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

چندی پیش بود که وزرای بهداشت و ارتباطات با حضور در کمیسیون اصل 90 مجلس، خبر از امضای آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو دادند. این در حالی است که مردم، داروخانه‌ها و سکوها همچنان معطل ابلاغ آن توسط وزارت بهداشت هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل بنیاد حیات از برنامه کمیته امداد برای راه‌اندازی صندوق ضمانت تسهیلات اشتغال مددجویان در سراسر کشور، در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی با بیان اینکه واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس قطعی شده است، گفت: با قاطعیت می‌توان گفت که هیچ شرکت دولتی حقوق نجومی پرداخت نمی‌کند.

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان از راه‌اندازی خانه نخبگان به عنوان بستری برای شناسایی کنشگران علمی متناظر با نیاز دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هم‌اندیشی جمعی از نخبگان با سیدسلمان سیدافقهی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و سیدمحمدهادی سبحانیان معاون وزیر و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد. در ابتدای این نشست، سیدافقهی بر لزوم توجه جدی به جذب نخبگان علوم انسانی تاکید کرد و گفت: بنیاد ملی نخبگان نسبت به معرفی نیرو‌های توانمند به سازمان اداری استخدامی کشور آمادگی کاملی دارد. قائم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: با ادامه سیاست‌های تنظیم‌گری دولت در بخش پولی و همچنین انضباط مالی در اجرای بودجه و جلوگیری از کسری بودجه روند کاهش تورم استمرار داشته و تا پایان سال تورم 12 ماهه تا کانال 20 درصد کاهش یابد. رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: با ادامه سیاست‌های تنظیم‌گری دولت در بخش پولی و همچنین انضباط مالی در اجرای بودجه و جلوگیری از کسری بودجه روند کاهش تورم استمرار...

وب‌گاه الف

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه التهابات بازار ارز حتماً قابل مدیریت است، گفت: امیدواریم بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بتوانند آثار تورمی ارز بر زندگی مردم را کاهش دهند.