شنبه 15 اردیبهشت 1403

وزارت اقتصاد

وزارت اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ورزش قهرمانی گفت: مالکان جدید در مورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند.

وب‌گاه گسترش

ماهیت دارو چیست؟ چیزی که بسیاری از مردم برای ادامه حیات به آن نیاز دارند، اما در بسیاری از مواقع در تلاطم دستیابی به آن هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

این اطلاع‌رسانی وزیر سابق دولت فعلی است که گفته بود واگذاری استقلال و پرسپولیس در زمان دولت روحانی انجام شد و پروسه به سرانجام رسیدنش در دولت فعلی به بیش از دو و نیم سال رسید.

وب‌گاه گسترش

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس اظهار داشت که اگر از سیاست‌هایی که بانک مرکزی در قبال مسئله ارز اتخاذ کرده است، پیروی کنیم، نگرانی ما درباره افزایش التهابات ارزی به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

غیب محمود احمدی‌نژاد در مراسمات ترحیم پرویز داوودی، معاون اول خود در دولت نهم با واکنش‌هایی همراه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به معامله 85 درصد سهام سرخابی‌های پایتخت در فرابورس و واگذاری به بخش غیر دولتی، گفت: بعد از ناکامی تلاش سه دولت گذشته، 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک‌ها و پتروشیمی‌ها در دولت سیزدهم واگذار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضور چهره‌های شناخته شده پایداری از جمله صادق محصولی و برخی از وزرای دولت رییسی و دولت احمدی‌نژاد حاکی از آن است که پرویز داودی مورد توجه پایداری‌ها و دولت رئیسی بود و این تنها احمدی‌نژاد است که فعالیت‌ها و حاشیه‌های سیاسی و اجرایی او همواره این موضوع را ثابت کرده که کوچک‌ترین انتقادی را برنمی‌تابد حضور چهره‌های شناخته شده پایداری از جمله صادق محصولی و برخی از وزرای دولت رییسی و دولت...

وب‌گاه الف

براساس اعلام وزیر اقتصاد، واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه نهایی خواهد شد و مجموع ارزش این دو واگذاری حدود 6هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد از قطعی شدن پرداخت 10 درصد حصه نقدی از سوی خریداران پرسپولیس و استقلال خبر داد.

وب‌گاه فرارو

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد از قطعی شدن پرداخت 10 درصد حصه نقدی از سوی خریداران پرسپولیس و استقلال خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

وزیر اقتصاد از قطعی شدن پرداخت 10 درصد حصه نقدی از سوی خریداران پرسپولیس و استقلال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هر دستگاهی که از انجام وظایف خود برای تکمیل سامانه املاک و اسکان سر باز بزند دچار تخطی شده و کمیسیون اقتصادی آمادگی آن را دارد تا دستگاهی که همکاری نمی‌کند را دعوت و از ابزارهای نظارتی خود استفاده کند.

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام وزیر اقتصاد، واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه نهایی خواهد شد و مجموع ارزش این دو واگذاری حدود 6 هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

علارغم تاکید وزیر اقتصاد در خصوص ساماندهی معافیت های مالیاتی صندوق های سرمایه گذاری و شرکت های بورسی، در روز جاری یک فوریت در خصوص طرح اصلاح بند س تبصره 6 قانون بودجه 1403 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

خبرگزاری اکو نیوز