شنبه 15 اردیبهشت 1403

وزارت اقتصاد

وزارت اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

روز 30 فروردین، پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری تسنیم

گرچه این روزها درباره مرحوم پرویز داوودی، نکات بسیاری گفته شده؛ اما به نظر می‌رسد حق او به‌عنوان دانشمندی با اشراف به مبانی علمی، و مسئولی کاردان و سلیم‌النفس ادا نشده است.

وب‌گاه گسترش

یحیی عزیزی گفت: وزارت کشور در سال گذشته این یک هزار میلیارد تومان را در داخل حکم کارکنان برد و براساس همان مصوبه شورای حقوق و دستمزد، این مبلغ را دائمی کرده و ذیل عنوان «جبران تلاش کارکنان دارای عملکرد...» وارد حکم دائمی نیروهای خود کردند.

وب‌گاه عصر ایران

«امیر سیاح»، رئیس مرکز ملی بهبود و محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد، از امکان فروش و توزیع دارو از یک ماه آینده خبر داد و اظهار داشت که وزارت بهداشت به مدت یک سال و هشت ماه در توزیع اینترنتی دارو و امکان فروش از سکو‌های اینترنتی تأخیر داشته است و باید از آن زمان فروش اینترنتی آغاز می‌شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی بهبود و محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد اعلام کرد فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به‌طور رسمی از یک ماه آینده آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز ملی بهبود و محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد اعلام کرد فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به‌طور رسمی از یک ماه آینده آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد دولت سیزدهم بارها تاکید کرده که دولت بدون استقراض از بانک مرکزی توانسته کسری بودجه خود را جبران کند. این در حالی است که بررسی آمارها نشان می‌دهد دولت سیزدهم نه‌تنها نتوانسته از پولی شدن کسری بودجه جلوگیری کند، بلکه این پدیده شوم را تشدید کرده است. وزیر اقتصاد دولت سیزدهم بارها تاکید کرده که دولت بدون استقراض از بانک مرکزی توانسته کسری بودجه خود را جبران کند. این در حالی...

خبرگزاری تسنیم

با توجه به اعلام سازمان امور مالیاتی، با الکترونیکی شدن پرداخت مالیات بر ارث، زمینه بهره مندی از سپرده‌های متوفیان نزد بانک‌ها و مؤسسات اعتباری تسهیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خاطر نامشخص بودن سیاست دولت در زمینه تأمین ارز مورد نیاز واردات برنج، قیمت برنج نیز در موج اول در سال‌جاری، حدود 10 تا 15 درصد افزایش داشته است که به نظر می‌رسد این روند ادامه دار خواهد بود و قیمت برنج و حبوبات در سال جاری افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند از ابتدای امسال و همزمان با ماه مبارک رمضان، قیمت حبوبات حدود 30 درصد، گوشت قرمز حدود 25 درصد، صیفی جات 50 درصد، برنج حدود 10 درصد و...

خبرگزاری تسنیم

در شرایطی شاهد فضاسازی سنگین علیه ساماندهی معافیت های بی ضابطه مالیاتی شرکت های بزرگ هستیم که معافیت های مالیاتی که این شرکت ها تا کنون داشتند به نوعی پرداخت سود از جیب عموم مردم و دولت به افراد محدود بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامعلی جعفرزاده، نماینده ادوار مجلس گفت: آقای رئیسی، شجاعانه بیاید تیم اقتصادی‌اش و تفکرش را تغییر دهد و ریل را عوض کند. این ریل اقتصادی دولت دارد رئیس دولت را به ناکجا آباد می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رحیمی جهان آبادی گفت: تنها کاری که می‌شود کرد این است که مجموعه‌ای از اقدامات چه در سیاست خارجی و چه در حوزه داخلی و چه در حوزه اقتصادی باید اتفاق بیفتد تا ارزش پول ملی ما تقویت شود و به یک توازن معقولی بین ریال و دلار برسیم.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه از ابتدای 1402 با تغییراتی که در تیم اقتصادی دولت صورت گرفت، سیاست های جراحی اقتصادی قدری تعدیل شد، گفت: با اتخاذ سیاست های تثبیت اقتصادی و همراه شدن سایر سیاست های اصلاحی با آن، امکان رشد اقتصادی وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

به تازگی شایعه کناره‌گیری وزیر اقتصاد مطرح شد و برخی از این تغییر استقبال کردند و آن را مقدمه‌ای برای تغییر فرمان اقتصادی تلقی کردند تا گشایشی ایجاد شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیاح گفت: مجوز‌های کاغذی 26 اردیبهشت ماه امسال پایان می‌پذیرد و دستگاه‌های اجرایی و صاحبان مجوز‌های کاغذی، مکلفند مجوز‌های خود به الکترونیکی و شناسه یکتا را تسریع کنند.