شنبه 15 اردیبهشت 1403

وزارت اقتصاد

وزارت اقتصاد

وب‌گاه فرارو

چندی پیش بود که وزرای بهداشت و ارتباطات با حضور در کمیسیون اصل 90 مجلس، خبر از امضای آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو دادند. این در حالی است که مردم، داروخانه‌ها و سکوها همچنان معطل ابلاغ آن توسط وزارت بهداشت هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل بنیاد حیات از برنامه کمیته امداد برای راه‌اندازی صندوق ضمانت تسهیلات اشتغال مددجویان در سراسر کشور، در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی با بیان اینکه واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس قطعی شده است، گفت: با قاطعیت می‌توان گفت که هیچ شرکت دولتی حقوق نجومی پرداخت نمی‌کند.

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان از راه‌اندازی خانه نخبگان به عنوان بستری برای شناسایی کنشگران علمی متناظر با نیاز دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هم‌اندیشی جمعی از نخبگان با سیدسلمان سیدافقهی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و سیدمحمدهادی سبحانیان معاون وزیر و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد. در ابتدای این نشست، سیدافقهی بر لزوم توجه جدی به جذب نخبگان علوم انسانی تاکید کرد و گفت: بنیاد ملی نخبگان نسبت به معرفی نیرو‌های توانمند به سازمان اداری استخدامی کشور آمادگی کاملی دارد. قائم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: با ادامه سیاست‌های تنظیم‌گری دولت در بخش پولی و همچنین انضباط مالی در اجرای بودجه و جلوگیری از کسری بودجه روند کاهش تورم استمرار داشته و تا پایان سال تورم 12 ماهه تا کانال 20 درصد کاهش یابد. رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: با ادامه سیاست‌های تنظیم‌گری دولت در بخش پولی و همچنین انضباط مالی در اجرای بودجه و جلوگیری از کسری بودجه روند کاهش تورم استمرار...

وب‌گاه الف

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه التهابات بازار ارز حتماً قابل مدیریت است، گفت: امیدواریم بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بتوانند آثار تورمی ارز بر زندگی مردم را کاهش دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پورابراهیمی با بیان اینکه التهابات بازار ارز حتما قابل مدیریت است، افزود: امیدواریم بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بتوانند در شرایط بهتری آثار تورمی ارز بر مردم را که به شدت آن ها را دچار چالش کرده برداشته و مشکلات را کاهش دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 3 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: سیاست‌های ارزی در کشور بسیار مهم است و باید برای آن تصمیم‌گیری کرد. وی تاکید کرد: اگر با سیاست‌هایی که الان بانک مرکزی در حوزه ارز اتخاذ کرده است پیش برویم، نگرانی ما برای افزایش التهابات ارزی به مراتب بیشتر خواهد شد. نماینده مردم کرمان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت اعلام کرد که موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است که در توجه به آن هیچگونه تردیدی وجود ندارد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت:«آیین نامه توزیع اینترنتی دارو اصلاح شده و طی چند روز آینده با امضای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه‌های علوم پزشکی و مجموعه‌های ذینفع ابلاغ می شود. این در حالی است که مردم، داروخانه‌ها و سکوها در پایان فروردین ماه منتظر ابلاغ آن توسط وزارت بهداشت بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق این گزارش، در دهه گذشته استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناوری بخش زیادی از بار اقتصاد اسرائیل را به دوش می‌کشیدند ولی حالا ادامه‌دار شدن جنگ غزه، عملاً وضعیت استارتاپ‌ها را طوفانی کرده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی ضمن تاکید بر اینکه اجرای دقیق سیاست تثبیت ارزی راه برون‌رفت کشور از معضل افزایش مکرر نرخ ارز است، معتقد است اجرای این سیاست تنها توسط دولت امکان‌پذیر نیست و نیاز به عزم و اراده ملی و حاکمیتی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه امروز (یکشنبه 2 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: از رئیس مجلس به جهت پیگیری وضعیت ارزی کشور تشکر می‌کنم. این روز‌ها جلسات متعددی برای افزایش تفاهم میان مجلس و دولت در راستای کاهش التهابات ارزی برگزار می‌شود. وی افزود: از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست دارم بعد از بررسی‌های کارشناسی در حوزه ارز،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پورابراهیمی گفت: با اصلاح سیاست‌های ارزی می‌توانیم التهاب را به شدت کاهش دهیم و وضعیت را از شرایط کنونی خارج کنیم.