شنبه 15 اردیبهشت 1403

وزارت اقتصاد

وزارت اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه فرهیختگان متعلق به دانشگاه آزاد در مطلبی ادعا کرد که جمهوری آذربایجان قصد مصادره املاک دولتی ایران در باکو را دارد. روزنامه فرهیختگان متعلق به دانشگاه آزاد در مطلبی ادعا کرد که جمهوری آذربایجان قصد مصادره املاک دولتی ایران در باکو را دارد. این روزنامه نوشت: بیش از دوسال پیش، دولت جمهوری آذربایجان اقدامات قابل‌تاملی را علیه ایران آغاز کرده که به‌دلیل برخی ملاحظات نادرست، با سکوت...

وب‌گاه الف

گزینه «عجله دارم» تاکسی‌های اینترنتی در حالی هزینه بیشتری به مسافران تحمیل می‌کند که در نمونه‌های خارجی نه تنها چنین گزینه‌ای نیست، بلکه راننده موظف است زیر پنج دقیقه خود را به مسافر برساند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خاندوزی در حاشیه نشست مجمع عمومی بانک توسعه اسلامی گفت: مذاکره برای تامین مالی 3 پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی انجام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه بزودی بسته پرتفوی سهام عدالت به هیات واگذاری و هیات دولت تقدیم می‌شود، گفت: امسال 5 میلیون نفر سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود رکوردشکنی تعداد و مبلغ تراکنش های بانکی در اسفند ماه 1402، ارزش حقیقی تراکنش‌ها در مقایسه با اسفند سال قبل از آن 10 درصد کاهش یافته است. تجارت نیوز نوشت با وجود رکوردشکنی تعداد و مبلغ تراکنش های بانکی در اسفند ماه 1402، ارزش حقیقی تراکنش‌ها در مقایسه با اسفند سال قبل از آن 10 درصد کاهش یافته است. شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) در جدیدترین گزارش ماهانه خود، آمار تراکنش...

وب‌گاه گسترش

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن درباره عدم عملیاتی شدن قانون واردات خودروهای کارکرده اظهار داشت: وزارت صنعت با این موضوع موافقت و هماهنگی دارد، اما بخش‌های دیگر دولت به شکلی موافق نبوده و مانع می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازیان درباره افراد واجد شرایط دریافت سهام عدالت گفت: این جمعیت 5 میلیون نفری افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند و البته بخشی از ایثارگران هم مشمول دریافت سهام عدالت می‌شوند.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد از مذاکرات با بانک توسعه اسلامی برای تامین مالی سه طرح جدید بهداشتی درمانی و دانش بنیان ایران توسط این بانک خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد از مذاکرات با بانک توسعه اسلامی برای تامین مالی سه طرح جدید بهداشتی درمانی و دانش بنیان ایران توسط این بانک خبر داد.

وب‌گاه گسترش

آمارها نشان می‌دهد که جمع کل تسهیلات غیرجاری 24 بانک در پایان سال گذشته به 645 هزار میلیارد تومان رسیده است و به تفاوت 70 درصدی با رقم پایه پولی کشور دست یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی درباره افراد واجد شرایط دریافت سهام عدالت گفت: این جمعیت 5 میلیون نفری افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند و البته بخشی از ایثارگران هم مشمول دریافت سهام عدالت می‌شوند. بازیان درباره افراد واجد شرایط دریافت سهام عدالت گفت: این جمعیت 5 میلیون نفری افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند و البته بخشی از ایثارگران هم مشمول دریافت سهام عدالت می‌شوند. به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس شنیده‌ها هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس پس خرید سهام باشگاه استقلال درصدد تغییر نام این باشگاه برآمده است. مدیران هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، در نخستین اقدام خود پس از خرید سهام باشگاه استقلال، درصدد تغییر نام این باشگاه برآمده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین، 85 درصد از سهام سرخابی‌ها در حالی هفته گذشته به قیمت هر سهم استقلال 3 هزار و 46 ریال و ارزش کل 2 هزار و 800 میلیارد تومان و نیز...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خدائیان گفت: سازمان بازرسی در حوزه‌های مالی منجر به بیش از 288 هزار میلیارد تومان وصول و استرداد وجوه، شناسایی، جلوگیری از فرار مالیاتی و همچنین اخذ مالیات به نفع دولت شد.

وب‌گاه فرارو

آیین‌نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی امروز، پس از تأخیر‌های مکرر، بالاخره ابلاغ شد و رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت وعده داده است که این طرح 6 ماه پس از اجرای آزمایشی، در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بنر مربوط به مراسم «آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی» پشت سر وزرای ورزش و اقتصاد این جلسه را پرحاشیه کرد.