سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

وزارت راه و شهرسازی

وزارت راه و شهرسازی

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید در تازه ترین اقدام خود اعلام کرده اند که معامله هر گونه امتیاز مسکن ملی و ثبت آن در دفاتر اسناد ممنوع و برای آگهی دندگان نیز جزای نقدی در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی از ارائه برنامه عملیاتی کاهش سالانه 10 درصدی جان‌باختگان تصادفات بر اساس برنامه هفتم توسعه در شورای‌عالی هماهنگی و ایمنی حمل‌ونقل خبر داد.

وب‌گاه گسترش

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قزوین اظهار کرد: در استان، هرگونه معامله‌ای مربوط به خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است.

وب‌گاه فرارو

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به نظر نمی‌رسد اتوبوس‌های برقی تولید داخلی تا پایان سال نیز وارد خطوط حمل و نقل پایتخت شوند و با برنامه‌هایی که ما دیدیم بعید است امسال به پایان برسد و آنچه خواهیم گرفت اتوبوس‌های دیزلی است که متاسفانه تحویل نگرفتیم.

وب‌گاه الف

روز گذشته خبر اعطای مجوز خرید جت شخصی در رسانه ها خبر ساز شد؛ این مساله در حالی مطرح است که با توجه به قیمت بلیت هواپیما هم اکنون قشر مرفه جامعه از هواپیما استفاده می کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «غلامرضا صالحی» درباره افزایش تسهیلات بخش مسکن روستایی، افزود: تسهیلات مسکن روستایی از بهمن‌ماه سال گذشته پس از طی مراحل اداری، اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه‌وبودجه به 9 بانک عامل ابلاغ شد. اما از اول دی سال 1402 پرداخت تسهیلات 350 میلیون تومانی آغاز شد. وی بیان‌داشت: در این مدت حدود سه ماه بیش از 260 هزار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش در 135 ایمنی راه‌های کشور که در ساختمان دادمان با حضور اعضای این کمیسیون برگزار شد، به ابلاغ احکام برنامه هفتم توسعه در خصوص کاهش سالانه 10 درصدی جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای اشاره کرد و تحقق آن را به‌عنوان یکی از نقاط آسیب، جدی دانست که باید در کانون برنامه‌ریزی دستگاه‌های مسئول قرار گیرد. وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: این مهم با...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: برای سال 1403 حقوق والدین شهدا با 114 درصد افزایش به 15 میلیون تومان رسید و موضوع حق پرستاری که پرداخت‌های موردی است، نیز امسال افزایش یافت. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه 400 هزار نفر از بنیاد حقوق دریافت می‌کنند، گفت: با کمک دولت و تصویب مجلس شورای اسلامی امسال پرداختی‌ها به جامعه ایثارگران 35درصد و والدین...

وب‌گاه گسترش

در سال 1402، سهم مالیات مشاغل 6 درصد از کل وصولی در حدود 51 هزار میلیارد تومان و سهم مالیات کارکنان بخش خصوصی و عمومی 10 درصد از کل وصولی، حدود 80 هزار میلیارد تومان است.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو_ علیرضا بابایی: قریب به سه سال از شروع فعالیت دولت سیزدهم می‌گذرد، به دلیل کم‌کاری در تولید مسکن در دهه گذشته یکی از شعار‌های اصلی سید ابراهیم رئیسی در ایام انتخابات ریاست جمهوری ساخت چهار میلیون واحد مسکونی بود. البته این موضوع از سوی مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان قانون بر عهده دولت گذاشته شده است. پس از تشکیل دولت این شعار تحت عنوان نهضت ملی مسکن پیگیری...

وب‌گاه گسترش

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، با بیان اینکه تاکنون به بیش از 37 هزار نفر از متقاضیان، تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شده است، بیان کرد: توافق بین مالک و مستاجر برای تمدید قرارداد اجاره با نرخ‌های کمتر از 20 درصد مشکلی ندارد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: آب‌های خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز در هفته جاری با افزایش وزش باد و ارتفاع موج همراه می‌شود.

وب‌گاه الف

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه 400 هزار نفر از بنیاد حقوق دریافت می‌کنند، گفت: با کمک دولت و تصویب مجلس شورای اسلامی امسال پرداختی‌ها به جامعه ایثارگران سی و پنج درصد و والدین شهدا صدوچهارده درصد افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - احیای خلیج گرگان از طریق لایروبی کانال آشوراده به ارزش روز 520 میلیارد تومان، افزوده شدن 32 میلیون تن به ظرفیت اسمی بنادر کشور و افزایش ظرفیت کانتینری بنادر بازرگانی کشور به هشت میلیون و 700 هزار TEU مهمترین اقدامات انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم به شمار می‌روند.