جمعه 31 فروردین 1403

وزارت راه و شهرسازی

وزارت راه و شهرسازی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان نقشه برداری کشور گفت: میزان فرونشست های زمین در برخی از شهرها به محدوده های مسکونی رسیده و در برخی از شهرها به بستر سخت زمین رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مالیات حوزه زمین، مسکن و مستغلات که در لایحه بودجه 1403 برای واریز به صندوق ملی مسکن تعیین شده 17 هزار میلیارد تومان خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

دولت به برخی از خانوارها زمین رایگان اهدا کرده است. شرایط دریافت این زمین های رایگان بسیار مهم است. برای اطلاعات بیشتر، خبر را تا انتها مطالعه کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان دیدار سفیر ایران در روسیه با معاون وزیر حمل‌ونقل این کشور اعلام شد که تدوین قرارداد اجرایی موافقتنامه ساخت راه‌آهن رشت - آستارا مراحل نهایی خود را طی می‌کند و به‌زودی می‌توان شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه بود.

وب‌گاه الف

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: فهرست نهایی ساختمان‌های بلند مرتبه، مهم و ناایمن در تهران را برای دادستانی تهران اعلام کردیم که تاکنون تعداد 323 ساختمان پرخطر در تهران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: تاکنون تعداد 323 ساختمان پرخطر در تهران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وب‌گاه گسترش

مسکن در کشور ما وارد مخمصه‌ای شده است که بیشتر بازارها آن را تجربه می‌کنند و این شرایط مختص این بازار پرتلاطم نیست؛ اما نکته عجیب درباره بازار مسکن، رفتار غیرقابل‌پیش‌بینی آن در سال‌های اخیر است.

وب‌گاه الف

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از این پس بر اساس عملکرد بودجه‌بندی و بودجه‌ریزی داریم و تنها به تعداد و آمار نگاه نمی‌کنیم بلکه عملکرد شاخص توزیع اعتبارات خواهد بود

وب‌گاه گسترش

معاون وزارت آموزش و پرورش اعلام کردند که حقوق نیروهای حق التدریس تا آذر ماه پرداخت شده است و برنامه‌ریزی شده است که به زودی حقوق سه ماه زمستان نیز برای این دسته از همکاران تسویه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت که از این پس بر اساس عملکرد بودجه‌بندی و بودجه‌ریزی داریم و تنها به تعداد و آمار نگاه نمی‌کنیم بلکه عملکرد شاخص توزیع اعتبارات خواهد بود

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق نیروهای حق التدریس را تا آذر ماه پرداخت کردیم و ان‌شاءالله به‌زودی حقوق سه ماه زمستان این دسته از همکاران را نیز تسویه خواهیم کرد. معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق نیروهای حق التدریس را تا آذر ماه پرداخت کردیم و ان‌شاءالله به‌زودی حقوق سه ماه زمستان این دسته از همکاران را نیز تسویه خواهیم کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق نیروهای حق التدریس را تا آذر ماه پرداخت کردیم و ان‌شاءالله به‌زودی حقوق سه ماه زمستان این دسته از همکاران را نیز تسویه خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه شرکت لوفت هانزا از روز یکشنبه طبق برنامه پروازهای خود را انجام می دهد، گفت که ساعت 18 روز گذشته، پرواز مونیخ به بمبئی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا از آسمان امن ایران عبور کرده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به تلاش برای جذب مجوز استخدام 20 هزار سرایدار برای مدارس گفت: حقوق فصل زمستان معلمان حق‌التدریس به‌زودی پرداخت می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز