سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان

وب‌گاه مشرق نیوز

مالک جدید باشگاه استقلال مطابق قانون خواستار اضافه شدن پسوند خلیج فارس به انتهای نام باشگاه استقلال شده است که این موضوع با واکنش وزارت ورزش و سایر افراد مرتبط به آن شده است.

وب‌گاه گسترش

یک نماینده از مردم مهاباد بیان کرد که مردم به منظور تأمین هزینه‌های اولیه زندگی مانند پرداخت رهن منزل استیجاری، نیاز به حمایت و دریافت وام دارند. او اظهار داشت که در حال حاضر بانک‌ها تمایلی به همکاری ندارند و باید برای حل این وضعیت به سرعت تصمیماتی اتخاذ شود.

وب‌گاه گسترش

با مرور وضعیت مالی تیم‌های پرسپولیس و استقلال قبل از انتقال سهام آنها به خریداران بخش خصوصی، متوجه می‌شویم که حضور بازیکنان و مربیان خارجی در این دو تیم باعث وارد شدن ضرر مالی سنگینی به آنها می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت:

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر پیدا کرد.

وب‌گاه فرارو

نورعلی صبر و بردباری نیرو‌های پلیس و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی را در برقراری امنیت در ورزشگاه‌ها بسیار مهم دانست و تصریح کرد: ورزشگاه بزرگ آزادی با شرایط خاص خود و مسابقات پر تماشاگر خود در طول سال نیازمند حضور پررنگ کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ بوده و در همین راستا کارکنان این فرماندهی از ساعات اولیه قبل از شروع مسابقات در ورزشگاه آزادی حضور یافته و برقراری امنیت را به دست می‌گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد. وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور خبر داد که در پایان سال 1402 تعداد 149151 نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند که به نسبت سال 1401 حدود 57 درصد کاهش پیدا کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اینکه بسیاری از فدراسیون‌ها در گذشته با سرپرست اداره می‌شد و یا برگزاری مجامع با تاخیر همراه بود به بودجه ربط ندارد بلکه باید برنامه داشت و همدل بود و در راستای منافع ملی کشورمان حرکت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه های کشور است، گفت: نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

نشست هفتگی اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی صبح روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه در سالن جلسات کمیته ملی المپیک با حضور محمود خسروی وفا رئیس و سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و مدعوین برگزار شد.