سه‌شنبه 17 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از خانه اندیشه ورزان نشست پیوست فرهنگی سیاست‌های اقتصادی، به همت اندیشکده حکمروایی فرهنگی (حرف) و اندیشکده مطالعات فرهنگ و توسعه در خانه اندیشه‌ورزان برگزار شد. در این نشست علی ملکی مشاور وزیر اقتصاد و عضو هیئت علمی دانشگاه شریف، محمد جلال؛ مشاور وزیر اقتصاد و کمیل قیدرلو؛ مشاور وزیر اقتصاد و مدیر اندیشکده مطالعات فرهنگ و توسعه و محمدحسین...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از آغاز به کار ششمین دوره این مجلس از خرداد 1403 خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله خاتمی گفت: ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با هماهنگی شورای محترم نگهبان در خردادماه سال 1403 با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد در مکاتبه ای با رئیس سازمان استاندارد خواستار اقدام فوری این سازمان برای تداوم رویه تعیین ماهیت کالا در گمرک تا پایان خرداد سال بعد شد.

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد اعلام کرد که به محض ثبت‌نام در پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک، مراحل مربوطه به صورت خودکار و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام خواهند شد. همچنین، برای نوزادانی که در سال 1401 متولد شده‌اند، 1.5 میلیون تومان سهام منظور می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

خاندوزی، وزیر اقتصاد درباره نحوه خرید سهام 1.5 میلیونی برای نوزادان متولد 1401 توضیح داد. خاندوزی گفت: با توجه به واریز منابع لازم برای خرید سهام نوزادان متولد سال 1401 توسط سازمان برنامه و بودجه، سازمان بورس و اوراق بهادار کاملا آماده است. از همه والدین نوزادان سال 1401 درخواست می‌کنیم حداکثر تا پایان اسفند 1402 به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: از تمام والدین نوزادان سال 1401 درخواست می‌کنیم حداکثر تا پایان اسفندماه امسال به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه و ثبت‌نام کنند به محض ثبت‌نام مراحل به شکل کاملا خودکار و الکترونیکی برای تخصیص بندهای لازم جهت 1.5 میلیون تومان سهام برای نوزادان سال 1401 انجام خواهد شد.

وب‌گاه الف

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در سهام عدالت در خصوص اقدامات لازم برای مشمولانی که سود سهام عدالت دور‌ه‌های قبل خود را دریافت نکرد‌ه‌اند نکاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد گفت: در سال 1403 فقط ثبت‌نام از متولدین سال 1402 خواهد بود. به محض ثبت نام مراحل به شکل کاملا الکترونیکی برای تخصیص بندهای لازم جهت اهدای 1.5 میلیون تومان به نوزادان سال انجام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که طی روزهای اخیر رسانه‌های حامی دولت که افزایش شدید نرخ دلار و سکه در بازار غیررسمی را انکار می‌کردند، قیمت دلار وارد یک رکورد تاریخی جدید شد. در حالی که طی روزهای اخیر رسانه‌های حامی دولت که افزایش شدید نرخ دلار و سکه در بازار غیررسمی را انکار می‌کردند، روز گذشته قیمت دلار با شکستن رکورد تاریخی وارد کانال 61 هزار تومان شد و هر سکه طلای «طرح امامی» نیز 36 میلیون و 700 هزار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور اقتصادی و دارایی از رکوردشکنی دولت در جذب سرمایه خارجی در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: از والدین نوزادان متولد 1401 درخواست می‌کنیم حداکثر تا پایان اسفند 1402 به پنجره ملی دولت الکترونیک مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: از همه والدین نوزادان 1401 درخواست می کنیم برای دریافت سهام یک و نیم میلیون تومانی حداکثر تا پایان اسفند امسال به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه و ثبت نام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه هیات دولت از رکوردشکنی دولت سیزدهم در جذب سرمایه خارجی در سال جاری خبر داد و گفت‌: بر اساس گزارش سازمان سرمایه‌گذاری خارجی، تا اسفند ماه امسال، کشور بیشترین میزان جذب سرمایه خارجی در سال‌های اخیر را تجربه کرده است که عدد قطعی آن نیز تا پایان اسفند ماه اعلام خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: از تمام والدین نوزادان سال 1401 درخواست می‌کنیم حداکثر تا پایان اسفندماه امسال به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه و ثبت‌نام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد صبح امروز چهارشنبه در حاشیه هئیت دولت، اظهار داشت: با توجه به واریز منابع لازم برای خرید سهام نوزادان متولدین سال 1401 از سمت سازمان برنامه و بودجه، سازمان بورس آماده است و ما از تمام والدین نوزان سال 1401 درخواست می‌کنیم که حداکثر تا پایان اسفند سال جاری به پنجره ملی خدمات دولت الکتروینک مراجعه و ثبت نام کنند. مهلت...