سه‌شنبه 17 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: به دلیل اتفاقاتی که در سطح بین الملل افتاده ارزش کالاهای صادراتی ما نسبت به گذشته کمتر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابلاغیه‌ای سازمان مالیاتی و گمرک درباره مصوبه مالیات علی‌الحساب 2 درصد از صادرات مواد خام و نیمه خام از فردا متوقف می شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: ابلاغیه‌ای سازمان مالیاتی و گمرک درباره مصوبه مالیات علی‌الحساب 2 درصد از صادرات مواد خام و نیمه خام از فردا متوقف می شود و اصل میزان عوارض پرداختی بعد از اینکه درآمد صادراتی برای صادرکنندگان حاصل شد، اخذ می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: استان‌هایی که 70 درصد از منابع تبصره 18 سال 1401 را پرداخت کرده باشند می‌توانند برای پرداخت تسهیلات سال 1402 اقدام کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر اقتصاد و دارایی گفت: نسبت پرداخت به کل منابع تلفیقی وزارت جهاد، وزارت تعاون و کمیته امداد 100 درصد بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده جامعه کارگری گفت: سال گذشته، نمایندگان کارگری در شورای عالی کاری در اوج بی‌قانونی که نسبت به تعیین دستمزد کارگران صورت گرفت، پای بی‌قانونی را امضا کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: 17 همت از منابع بودجه به تبصره 18 در استان‌های کشور اختصاص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به سرعت گرفتن تخصیص تسهیلات اشتغالزایی تبصره 18 بودجه در دولت سیزدهم گفت: دولت برای اولین بار منابع خود را به جای اینکه به طور مستقیم تخصیص دهد با منابع شبکه بانکی تلفیق و اهرم کرد تا اثر آن چند برابر شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: استان‌هایی که 70 درصد از منابع تبصره 18 سال 1401 را پرداخت کرده باشند می‌توانند برای پرداخت تسهیلات سال 1402 اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: مسئولان می‌توانند تا 31 فروردین ماه سال 1403 کمیته مشترکی با حضور وزارت اقتصاد، بانک مرکزی، سازمان بورس و بیمه مرکزی برگزار کنند تا بهترین و اجرایی‌ترین راه را برای تأمین مالی انتخاب کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه سود سهام عدالت متناسب با سود وصولی از شرکت‌ها به سهامداران پرداخت می‌شود، گفت: براین اساس رقم سود پرداختی در مرحله دوم بین 30 تا 40 درصد کمتر از مرحله اول خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر اقتصاد، گفت: با توجه به گزارشات سال 2022 میلادی، ایران در رتبه سوم کشور‌های اسلامی بر اساس شاخص‌های مالی اسلامی قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه با توجه به بلوغ نسبی تبصره 18 شاید وقت آن باشد که این تبصره وارد قوانین دائمی شود، گفت: تا زمانی که محل تامین منابع تبصره 18 مرتبط با تبصره 14 باشد، سازمان برنامه تامین منابع یارانه‌ها را در اولویت قرار خواهد داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرای قتل‌های عنکبوتی که در سال‌های 79 تا 80 در شهر مشهد اتفاق افتاد، یکی از مهم‌ترین پرونده‌های جنایی و خبرساز طی 2 دهه اخیر است که با گذش 22 سال از آن هنوز هم منشأ تحولات و بحث‌های جدی است. پس از ساخت چند فیلم سینمایی درباره این قتل ها و به ویژه ساخت فیلم موهن «عنکبوت مقدس»، روزنامه خراسان برآن شد تا به عنوان اولین رسانه ای که 22 سال قبل ماجرای قتل های عنکبوتی را فاش کرد، ناگفته‌ها...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر اقتصاد از پرداخت حدود 44 همت تسهیلات اشتغال‌زایی تبصره 18 قانون بودجه در سال 1401 خبر داد.