سه‌شنبه 17 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت درباره افرادی که تاکنون موفق به دریافت سود سهام عدالت نشده اند توضیحاتی را بیان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد جزئیات ثبت نام سهام 1.5 میلیو تومانی برای نوزادان متولد سال 1401 را تشریح کرد. وزیر اقتصاد جزئیات ثبت نام سهام 1.5 میلیو تومانی برای نوزادان متولد سال 1401 را تشریح کرد. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر اقتصاد گفت: به محض ثبت‌نام پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک، مراحل به صورت خودکار طی شده و 1.5 میلیون تومان سهام برای نوزادان متولد سال 1401 منظور می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: در سال 1403 فقط ثبت‌نام از متولدین سال 1402 خواهد بود. به محض ثبت نام مراحل به شکل کاملا الکترونیکی برای تخصیص بندهای لازم جهت اهدای 1.5 میلیون تومان به نوزادان سال انجام خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: از تمام والدین نوزادان سال 1401 درخواست می‌کنیم حداکثر تا پایان اسفندماه امسال به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه و ثبت‌نام کنند به محض ثبت‌نام مراحل به شکل کاملا خودکار و الکترونیکی برای تخصیص بندهای لازم جهت 1.5 میلیون تومان سهام برای نوزادان سال 1401 انجام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سهامدارانی که سود سهام عدالت دوره‌های قبل را نگرفته‌اند، بخوانند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت درباره افرادی که تاکنون موفق به دریافت سود سهام عدالت نشده اند توضیحاتی را بیان کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مهدی حاجی‌وند گفت: همانطور که وزیر اقتصاد اعلام کرد، قرار است در هفته پایانی اسفند سود مرحله دوم سهام عدالت پرداخت و تسویه شود نکته‌ای که وجود دارد این که اگر...

خبرگزاری تسنیم

بلافاصله پس از نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، اخذ مالیات علی‌الحساب 2 درصدی از صادرات مواد خام و نیمه‌خام مشمول عوارض صادراتی با دستور وزیر اقتصاد، از امروز (15 اسفند 1402) متوقف شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در سهام عدالت در خصوص اقدامات لازم برای مشمولانی که سود سهام عدالت دور‌ه‌های قبل خود را دریافت نکرد‌ه‌اند نکاتی را ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اقتصاد در تشریح وضعیت اقتصادی کشور به 2 هجوم ارزی اشاره کرد و گفت: قبل از جنگ غزه در مهرماه نرخ ارز داشت به 60 تا 70 هزار تومان می‌رسید که با مجموعه تدابیر انجام شده و آزادسازی منابع، مهار شد و بار دوم در بهمن ماه بود که همچنان تبعات آن را شاهد هستیم.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد در اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آخرین گزارش مرکز آمار در خصوص رشد اقتصادی اظهار کرد: رشد اقتصادی در پاییز امسال با ثبت عدد 5.1 درصد با نفت و 2.5 درصد بدون احتساب نفت، ادامه دهنده روند مثبت رشد در فصول گذشته بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: سال 1402 به دلیل مشکلاتی که در زمستان سال گذشته رخ داد، جهش نرخ ارز و آثار جنگ ارزی که مصادیق آن بار‌ها مورد اشاره قرار گرفت با وضعیت نامناسب تورمی آغاز شد و تورم نقطه به نقطه فروردین ماه 55.5 درصد بود که در پایان بهمن ماه این شاخص به 35.8 درصد رسید. وی با اشاره به نام گذاری سال با عنوان مهار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: نقدینگی به هدفی که در ابتدای سال تعیین شده بود، یعنی 25 درصد رسید و همچنین با انضباط بخشی مالی، سر منشا بودجه‌ای تورم از بین رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد با اشاره به مهار موتورهای خلق تورم با مهار نقدینگی و انضباط بخشی مالی و بودجه ای در دولت سیزدهم تصریح کرد: نقدینگی به هدف گذاری که در ابتدای سال تعیین شده بود، یعنی 25 درصد رسید و همچنین با انضباط بخشی مالی، سر منشا بودجه ای تورم از بین رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنا بر قانون بودجه 1402 تمام اشخاصی که در بخش هنری فعالیت می‌کنند تا سقف 480 میلیون تومان از معافیت مالیاتی برخوردارند این در حالی است که سقف معافیت مالیاتی کارگران 120 میلیون تومان در سال است؛ چرا بین پرداخت‌کنندگان مالیات چنین تبعیضی وجود دارد؟

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری درباره توافقات صورت گرفته بین معاونت علمی و وزارت اقتصاد دانش‌بنیان الجزایر از پیشنهاد ایران برای میزبانی 100 متخصص الجزایری در سفر به ایران برای آشنایی با زیست بوم و فعالیت‌ها خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه علت نوسانات قیمت گوشت قرمز از دست دادن بخشی از دام‌های مولد طی دو سال متوالی است، گفت: فقط 7 استان کشور نرخ بیکاری دو رقمی دارند و بقیه استان‌ها درصد بیکاریشان تک رقمی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به یک ایراد شورای نگهبان جواب منفی دادند.