سه‌شنبه 17 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

اصل موضوع مزد منطقه‌ای یکی از ظرفیت‌های قانونی است که از دهه‌های قبل در ماده 49 قانون کار وجود داشته است و به نظر می‌رسد با توجه به مذاکرات در شورای عالی کار در سال 1403 در دستور کار نیست و اجرایی نخواهد شد. اصل موضوع مزد منطقه‌ای یکی از ظرفیت‌های قانونی است که از دهه‌های قبل در ماده 49 قانون کار وجود داشته است و به نظر می‌رسد با توجه به مذاکرات در شورای عالی کار در سال 1403 در دستور...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون حقوقی و نظارت گمرک ایران از ابلاغ دستورالعمل نحوه پرداخت پاداش به عوامل کشف مواد مخدر با هدف افزایش توان انگیزشی، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد، گفت: با توجه به گزارشات سال 2022 میلادی، ایران در رتبه سوم کشور‌های اسلامی بر اساس شاخص‌های مالی اسلامی قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در نهمین همایش مالی اسلامی گفت: اجرای هفتمین برنامه توسعه کشور از یک ماه دیگر آغاز می‌شود؛ بنابراین هر چقدر که در بخش‌های مختلف برنامه ششم توسعه از جمله موضوع بهره‌وری، شمول مالی و عدالت اقتصادی کوتاهی کردیم، باید در برنامه هفتم این عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم. وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه در ابتدای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: در حال حاضر با توجه به گزارشات سال 2022 میلادی ایران در رتبه سوم کشور‌های اسلامی بر اساس شاخص‌های مالی اسلامی قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای فقهی بانک مرکزی گفت: اگر هر مشکل و ایراداتی در بانک‌ها به وجود بیاید شورای فقهی بانک مرکزی و نظام بانک مرکزی، نظارت و کنترل‌های لازم را انجام می‌دهد.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد گفت: اوایل دهه 90 در بحث تامین مالی اسلامی فاصله کمی با کشورهای اسلامی داشتیم، در حال حاضر نیز رتبه سوم را داریم اما با چندین سال رکود و عقب افتادگی در ابزارها و نهادها مواجه بودیم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد گفت: پیشنهاد مشخص من این است که کارگروه مشترک بین بورس و بانک مرکزی و سایر اضلاع که در تامین مالی حضور دارند ایجاد کنیم و سیاست‌گذاری ها مبتنی بر پیشنهادات ارایه شده در این کارگروه باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اصل موضوع مزد منطقه‌ای یکی از ظرفیت‌های قانونی است که از دهه‌های قبل در ماده 49 قانون کار وجود داشته است و به نظر می‌رسد با توجه به مذاکرات در شورای عالی کار در سال 1403 در دستور کار نیست و اجرایی نخواهد شد.

وب‌گاه گسترش

روز یکشنبه در بورس شرکت ملی صنایع مس ایران (فملی)، شرکت بیمه پارسیان (پارسیان) و شرکت سرمایه گذاری رنا (ورنا) بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند.

وب‌گاه فرارو

مرحله دوم سود سهام عدالت تا هفته پایانی اسفندماه سال جاری پرداخت می‌شود.

وب‌گاه گسترش

در جریان معاملات روز جاری، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران روز بسیار خوبی را سپری کرد. این شاخص با رشد 60 هزار واحدی به عنوان یک نشانه قوی از افزایش قیمت اوراق بهادار، عملکرد مثبتی داشت. همچنین، شاخص هم وزن نیز با رشد بیش از 15 هزار واحد، نشان از رشد قیمت‌های تمامی صنایع در بورس داد.

وب‌گاه الف

مرحله دوم سود سهام عدالت تا هفته پایانی اسفندماه سال جاری پرداخت می‌شود.

وب‌گاه گسترش

مرحله دوم پرداخت سود سهام عدالت تا هفته پایانی اسفندماه سال جاری برنامه‌ریزی شده است. بر اساس اعلام مسئولان سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، پرداخت سود سهام عدالت به سهامداران در مرحله دوم در این بازه زمانی صورت خواهد گرفت.