چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افزایش اعتبار استفاده از کالابرگ الکترونیکی به مدت سه‌ماه، اقدام جدید وزارت رفاه در ادامه برنامه توزیع کالابرگ الکترونیکی است. به گفته مشاور وزیر رفاه، بیش از 40درصد از مشمولان از این طرح استقبال کردند و برای این طرح، طی 10روز گذشته، بیش از 6هزارمیلیاردتومان از منابع دولتی استفاده شده است. همچنین 19هزارمیلیاردتومان نیز منابع مالی از سوی مردم برای استفاده از کالابرگ طی این مدت آورده...

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با تاکید بر پیاده سازی کامل سامانه جدید گمرک در بهار 1403, گفت: تعداد بخشنامه های صادر شده مرتبط با گمرک نصف شد.

خبرگزاری تسنیم

رییس کل گمرک گفت: با تحقق 14میلیون‌تن‌ترانزیت یک‌میلیارد دلار درآمد عاید کشور شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: در ظاهر امر می‌گوییم تعداد زیادی کاندیدا هستند ولی به‌هرحال بازی سیاسی و میدان سیاسی یک شاخص‌هایی دارد و رقابت با تعاریف خاص خودش شکل می‌گیرد نه با تعداد زیاد کاندیدا.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: اینکه آیا امروز سازوکار مالیات ستانی درست است؟ عادلانه است؟ متاسفانه پاسخش خیلی مثبت نیست. چون برخی از عوامل منجر به بی عدالتی می‌شوند.

وب‌گاه الف

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در مصاحبه با تسنیم از برنامه خود برای اثرگذاری در مجلس خبرگان سخن گفت و معتقد است وظیفه خبرگان تنها تعیین رهبری و نظارت نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سود کل سهام عدالت در سال جاری حدود 80 همت بود که 30 همت آن تقسیم شد و 20 همت دیگر آن نیز درآینده‌ای نزدیک تقسیم می‌شود. 23 آذر امسال در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت، دارندگان سبد سهام عدالت 492 هزار تومانی مبلغ 681 هزار تومان، 532 هزار تومانی مبلغ 736 هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی، یک میلیون و 385 هزار تومان سود دریافت کردند. در کنار...

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل جامعه روحانیت در مصاحبه با تسنیم از برنامه خود برای اثرگذاری در مجلس خبرگان سخن گفت و معتقد است وظیفه خبرگان تنها تعیین رهبری و نظارت نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، چهارمین گردهمایی فصلی مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان‌ها با حضور رضا خواجه نائینی، معاون توسعه انسانی و منابع وزیر اقتصاد، مدیران کل امور اقتصاد و دارایی کشور، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت برگزار شد. مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته وزیر اقتصاد به بانک‌های ناتراز ضرب‌الاجل داده شده که برنامه اصلاحی خود را انجام دهند در غیر این صورت در سال 1403 تعیین تکلیف خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بورس گفت: اگر شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به درستی مدیریت شوند و مجامع آنها به روز و تشکیلاتشان کامل شود، این شرکت‌ها می‌توانند در تمامی استان‌ها به عنوان پایه اصلی توسعه باشند و پروژه‌های استانی را به بهره‌برداری برسانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر اقتصاد گفت: در حوزه بانکی و نقدینگی، سه بانک و مؤسسه ناتراز تعیین تکلیف شدند و به بقیه بانک‌های ناتراز نیز ضرب‌الاجل داده شد که برنامه اصلاحی را انجام دهند و اگر اصلاح نشوند در سال 1403 تعیین تکلیف خواهند شد. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال...

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه پازل خروج از رکود تورمی دهه 90 تکمیل می‌شود، گفت: دولت تا حد زیادی بوروکراسی داخلی را از پیش پا برداشت‌.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه "اشتوتگارتر ناخریشتن" آلمان، روز گذشته اعتراضات کشاورزان آلمانی در جریان بازدید "رابرت هابک"، وزیر اقتصاد آلمان از جنوب غربی تورینگن آغاز شد. روز پنجشنبه، تظاهرکنندگان خشمگین با استفاده از تراکتور، مسیر دسترسی به کارخانه متعلق به تولیدکننده نوقای ویبا در شهر فلو - سلیگنتال را مسدود کردند. روی پوستر‌هایی که در دست معترضان بود...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از تکمیل تعمیرات خطوط انتقال گاز آسیب‌دیده از حمله خرابکاری خبر داد.