چهارشنبه 18 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با اعلام رئیس کل گمرک، درآمد وصولی گمرک و واریزی به خزانه به بیش از 196 هزار میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر اقتصاد: پیش‌بینی نهادهای معتبر خارجی و داخلی از اقتصاد ایران در سال 1403 حاکی از آن است که تورم سال 1403 پایین‌تر و در مسیر بسیار کمتر از سال جاری خواهد بود و از 46 درصد امسال قطعا کمتر است.

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد، گفت: برای رشد اقتصادی، امسال وضعیت بهتری را نسبت به سال 1401 شاهد بودیم و در سال 1403 نیز شرایط در مقایسه با سال جاری بهتر خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل گمرک ایران گفت: گمرک در بهمن ماه امسال معادل کل سال 1400 درآمد کسب کرد و درآمد وصولی گمرک و واریزی به خزانه در 11 ماهه سال جاری به 196 هزار و 365 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد حذف یارانه نقدی را شایعه خواند و گفت که به هیچ وجه این موضوع در دولت مطرح نشده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: انتشار محدود گواهی اوراق سپرده خاص تصمیم ستاد اقتصادی دولت بود که بانک مرکزی آن را اجرایی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه سال آینده تورم قطعا کمتر از امسال خواهد بود، گفت: دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در سال آینده ندارد اما برنامه‌های غیرقیمتی برای کنترل ناترازی در بخش انرژی خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی گفت: سال آینده ضمن آنکه درآمدهای مشکوک را رصد می‌کنیم، اگر افراد بیشتر از حجم فعالیتی که اعلام می‌کنند درآمد کسب کنند به عنوان پولشویی در نظر گرفته خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: گمرک در بهمن ماه امسال معادل کل سال 1400 درآمد کسب کرد و درآمد وصولی گمرک و واریزی به خزانه در 11 ماهه سال جاری به 196 هزار و 365 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد گفت: دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در سال آینده ندارد اما برنامه‌های غیرقیمتی برای کنترل ناترازی در بخش انرژی خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاعدتا بانک‌ها باید مجاز باشند سپرده‌های جمع‌آوری‌شده با نرخ 30 درصد را با یک حاشیه سود مناسب (که بتواند برای بانک سودآوری به همراه داشته باشد)، مصرف کنند. در غیر اینصورت مشکل ناترازی بانک‌ها تشدید می‌شود. با این توضیحات اعتقاد دارم که اصولا نرخ های سود منفی در اقتصاد قابل قبول نیست و باید متناسب با واقعیات و شرایط تورمی روز مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد. ولی‌الله سیف، رییس پیشین بانک...

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه مزایده مربوط به بخش اموال غیرمنقول از 26 دی آغاز شد و تا 7 بهمن ادامه داشت، گفت: بیش از 3هزار و 500 میلیارد تومان املاک را بارگذاری و برای عرضه پیشنهاد کرده است.