پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه گسترش

قیمت دلار در روز چهارشنبه به افزایش 200 تومانی رسید و از محدوده نیمه کانال 50 هزار تومانی فراتر رفت. بر اساس نظر کارشناسان اقتصادی، سیاست تثبیت ارز تا زمان برگزاری انتخابات مجلس پابرجاست، اما دوام آن کم خواهد بود و احتمالا پس از انتخابات، شاهد افزایش نرخ ارز باشیم.

وب‌گاه فرارو

ایران به‌صورت نظام‌مند 75 درصد از واردات خود را از 3 کشور تامین کرده است؛ از 25 درصد باقی‌مانده، حدود 13 درصد از مبدا 7 کشور وارد می‌شود.

وب‌گاه فرارو

دستیار وزیر اقتصاد، گفت: در صورت وثیقه‌گذاری رمزارز‌های ایران نزد مبادی وارداتی، امکان خرید اعتباری کالا‌های وارداتی فراهم می‌شود و خلا استفاده از اعتبار اسنادی (LC) در مبادلات خارجی ایران در شرایط تحریم پوشش داده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پس از انحلال موسسه‌های اعتباری توسعه و نور در ماه‌های گذشته، وزیر اقتصاد از انحلال یک موسسه اعتباری دیگر تا پایان سال خبر داده است.

وب‌گاه فرارو

وثیقه‌گذاری رمزارز‌ها خرید اعتباری کالا‌های وارداتی را ممکن می‌کند.

وب‌گاه گسترش

نماینده کارگران در شورای عالی کار به بررسی تبعات و شرایط تعیین دستمزد منطقه‌ای کارگران پرداخته و معتقد است که ماهیت این طرح می تواند سودمند باشد، هر چند حاوی تهدیدهای جدی برای معیشت برخی کارگران هم هست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از انحلال موسسه‌های اعتباری توسعه و نور در ماه‌های گذشته، وزیر اقتصاد از انحلال یک موسسه اعتباری دیگر تا پایان سال خبر داده است. پس از انحلال موسسه‌های اعتباری توسعه و نور در ماه‌های گذشته، وزیر اقتصاد از انحلال یک موسسه اعتباری دیگر تا پایان سال خبر داده است. به گزارشایسنا، ناترازی بانک‌ها که از ابتدای دولت سیزدهم، مورد تاکید مسئولان اقتصادی بوده، در ماه‌های گذشته وجهه جدیدی به...

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد، گفت: در گذشته، دو موسسه مالی ناتراز تعیین تکلیف شده‌اند و یک موسسه دیگر نیز تا پایان سال، تعیین تکلیف خواهد شد.

وب‌گاه الف

پس از انحلال موسسه‌های اعتباری توسعه و نور در ماه‌های گذشته، وزیر اقتصاد از انحلال یک موسسه اعتباری دیگر تا پایان سال خبر داده است.

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد، گفت: متاسفانه در کشور ما هم به دلیل کم انضباطی‌های پولی و مالی که در گذشته وجود داشته است با رشد افسار گسیخته نقدینگی مواجه شدیم که در 9 ماهه اول 1402 نقدینگی، کاهش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از انحلال موسسه‌های اعتباری توسعه و نور در ماه‌های گذشته، وزیر اقتصاد از انحلال یک موسسه اعتباری دیگر تا پایان سال خبر داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید محمد حسینی درباره واکنش معاونت پارلمانی مجلس به طرح اختصاص یارانه 15 لیتری بنزین به همه افراد جامعه اظهار داشت: نظر دولت را رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام می کند، ولی یکی از توصیه‌های رهبر انقلاب در سیاست‌های کلی نظام قانونگذاری، قابلیت اجراست یعنی قانونی نوشته شود که قابلیت اجرایی داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ولی‌الله سیف حرف‌های ناگفته‌ی فراوانی دارد. وی که بیش از چهل سال در بالاترین رده‌های مدیریت بانکی در ایران حضور داشته، این روزها در اتاق کاری در خانه‌ی مسکونی خودش، روند مطالعاتش را ادامه می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد از دستور رئیس جمهور برای خاتمه دادن به صف وام ازدواج تا پایان اسفندماه خبر داد.