پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه گسترش

طرح واردات خودروهای کارکرده، اتفاق خوبی بود که طی چند وقت گذشته مطرح شد و بر سر زبان ها افتاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: افزایش اعتبار بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات و کاهش قدرت اعتباردهی و جریمه بانک‌های متخلف در دستور کار دولت است.

وب‌گاه الف

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: کنترل تورم از طریق ایجاد ثبات در بازار ارز و کاهش نقدینگی طی 10 ماهه امسال به صورت جدی در دولت پیگیری می‌شد که ثمرات آن را شاهد هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی اقتصادی دولت با بیان اینکه هیچ مالیات و نرخ جدیدی برای طلافروشان و سایر اصناف وضع نشده‌است، گفت: امیدوارم این حواشی اخیر ناشی از بدفهمی باشد و غرض دیگری پشت کار نباشد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - ندا زارعی: ایران با داشتن بیش از 12/160 میلیارد بشکه نفت به‌عنوان سومین دارنده ذخایر نفت خام اوپک به شمار می‌رود. به دلیل وابستگی کشور به درآمد‌های نفتی، این موهبت خدادادی یکی از پایه‌های مهم اقتصادی ایران به حساب می‌آید. از همین رو دشمنان از آن برای ضربه زدن به کشورمان استفاده می‌کنند. نگاهی به آمار صادرات نفت بر اساس آمار اوپک میزان صادرات نفت ایران...

خبرگزاری تسنیم

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه غیر علنی قوه مقننه برای بررسی سیاست‌های بانک مرکزی در حوزه پولی و ارزی با حضور رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی با حضور سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و محمدرضا فرزین رییس کل بانک مرکزی برای بررسی سیاست های ارزی و پولی کشور آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی با حضور سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و محمدرضا فرزین رییس کل بانک مرکزی برای بررسی سیاست های ارزی و پولی کشور آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده تبریز به روزنامه اعتماد گفت: مجلس هرگز حاضر نشد دولت را به خاطر رویه‌های غلط، انتصابات غیر متعارف و تصمیمات اشتباه مورد بازخواست قرار دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد در حکمی «حسین کیانی زاده» را به عنوان مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری‌های خارجی ایران منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد در حکمی «حسین کیانی زاده» را به عنوان مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری‌های خارجی ایران منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صندوق تامین خسارت‌های بدنی گفت: احتمال تجدید بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث موتورسیکلت‌هادر دوره‌های زمانی دیگر قطعی نیست.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده مردم اقلید در مجلس گفت: ضروری است دستگاه‌های نظارتی و امنیتی در جلسه علنی یا غیرعلنی گزارشی در مورد تخلفات چای دبش ارائه کنند تا از تخلفات در آینده جلوگیری شود.