پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد گفت: در جلسه مجمع عمومی بانک مرکزی که این هفته برگزار شد، رئیس جمهور به خاتمه دادن به صف مردم برای دریافت وام ازدواج تاکید کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد گفت: در جلسه مجمع عمومی بانک مرکزی که این هفته برگزار شد، رئیس جمهور به خاتمه دادن به صف مردم برای دریافت وام ازدواج تاکید کردند.

وب‌گاه فرارو

نماینده تبریز، گفت: کمیسیون اقتصادی به عنوان کمیسیون تخصصی اعلام می‌کند که منابع ارزی کشور در حال هدر رفتن است و اقدامات دولت موجب شده تا صادرات توجیه‌اش را از دست دهد و ناترازی پیش بیاید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته مجلس جلسه غیر‌علنی برای بررسی سیاست‌های ارزی و بیان نظرات نمایندگان برگزار کرد. در این جلسه سیاست‌های ارزی دولت از سوی احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی بیان شد و 6 نماینده مجلس نیز در این جلسه به بیان انتقادات، گلایه‌ها و نظرات خود در زمینه سیاست‌های کلان پولی و مالی پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تا زمانی که شرایط انحصاری و شبه انحصاری وجود دارد، نقش شورای رقابت در صنایع مختلف از جمله خودرو ادامه پیدا خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌در بازار امروز سه شنبه 12 دی ماه به دنبال افزایش قیمت طلای جهانی، قیمت سکه افسار پاره کرد و وارد کانال 30 میلیون تومان شد. با این حال بازار ارز همچنان در حالت رکود به سر می برد. در بازار امروز سه شنبه 12 دی ماه به دنبال افزایش قیمت طلای جهانی، قیمت سکه افسار پاره کرد و وارد کانال 30 میلیون تومان شد. با این حال بازار ارز همچنان در حالت رکود به سر می برد. بازار ارز تهران امروز سه شنبه...

وب‌گاه الف

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به گلایه نمایندگان مبنی بر 7 نرخی بودن ارز اعلام کرد که از نظر ما فقط نرخ مرکز مبادله ارز مورد تایید است و به سمت تک‌نرخی حرکت می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی اقتصادی دولت با بیان اینکه هیچ مالیات و نرخ جدیدی برای طلافروشان و سایر اصناف وضع نشده‌است، گفت: امیدوارم این حواشی اخیر ناشی از بدفهمی باشد و غرض دیگری پشت کار نباشد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز سه شنبه 12 دی ماه به دنبال افزایش قیمت طلای جهانی، قیمت سکه افسار پاره کرد و وارد کانال 30 میلیون تومان شد. با این حال بازار ارز همچنان در حالت رکود به سر می برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اقتصادی دولت دلیل افزایش تورم در ماه قبل را اختلال تولید گوشت قرمز و برخی اقلام دیگر اعلام کرد و گفت: این امر باعث شد تورم خوراکی‌ها به بیش از چهار درصد در آذر برسد و هدف‌گذاری تورم در این ماه قدری نسبت به آنچه مدنظر بانک مرکزی بود افزایش یابدکه برای حل این مشکل وزارت کشاورزی در تلاش است بخشی از این کسری و ناترازی را با واردات موقت برطرف کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: آذرماه 0.7 درصد تورم نسبت به آبان افزایش پیدا کرد که ناشی از مشکلات هزینه‌ای چند قلم کالای خاص در حوزه خوراکی مردم وجود داشت