پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

وزارت اقتصاد با تأکید براینکه دسترسی به سامانه اعطای تسهیلات نهضت ملی مسکن در سال اول اجرای قانون برای اکثر بانک‌های عامل امکان‌پذیر نبوده است، اعلام کرد: وزارت اقتصاد پیشنهاد داده است که این موضوع، توسط سازمان امور مالیاتی مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نادر قاضی‌پور، نماینده ادوار مجلس در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین گفت: قالیباف در مجلس یک اختناقی به وجود آورده تا نمایندگان نتوانند بیشتر تلاش کنند، نمره او صفر است. ما بارها دیدیم اعضای جبهه پایداری علیه آقای لاریجانی بد و بیراه می گفتند و سروصدا می کردند ولی هیچوقت میکروفن شان را قطع نکرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس غرب آسیا معتقد است طی چند ماه اخیر تحولات مثبتی در روابط دو کشور ایران و مصر اتفاق افتاده است.

وب‌گاه تابناک

به گفته معاون وزیر اقتصاد؛ از مجموع واردات کالا‌های اساسی به کشور در هشت ماهه امسال، 7 میلیارد و 567 میلیون دلار مربوط به ذرت، روغن‌های خوراکی نیمه جامد، مایع و خام، انواع دانه‌های روغنی، برنج و گندم بوده است.

وب‌گاه فرارو

وزیراقتصاد شرکتها، هلدینگ‌ها و بازیگران اصلی بازار را درباره اهمیت موضوع تجدید ارزیابی دارایی‌ها برای بازار سرمایه فراخواند.

وب‌گاه فرارو

ائمه جمعه این هفته در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه به مسائلی همچون پرونده فساد چای دبش، وضعیت اقتصادی کشور، جایزه نوبل صلح نرگس محمدی و... پرداختند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود حسنلو معاون فناوری و توسعه‌ی نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی و مهدی حاجی وند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در برنامه امروز میز اقتصاد واریز سود سهام عدالت و چگونگی تعیین تکلیف سود سهام متوفیان را بررسی کردند. سود سهام عدالت از بامداد پنج شنبه آغاز شده فرآیند پرداختش و این سود برای 29 شرکت موجود در سبد سهام عدالت است...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از وزارت اقتصاد، در این مراسم که با حضور خزانه‌دار کل کشور، معاونان وزیر اقتصاد، مدیران این وزارتخانه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و مدیران بانک سپه برگزار شد، علاوه بر سامانه "سامانه هوشمند خیرات و نذورات نان" که بر "زیرساخت ملی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان" پیاده سازی شده است، از تندیس این سامانه نیز رونمایی شد. خیرات...

وب‌گاه فرارو

برخی از ناترازی‌ها در دوره محدود قابل پذیرش است ما باید نگران ناترازی‌هایی باشیم که مستمر می‌شوند و این جاست که ما نیازمند اصلاح ساختار هستیم.

خبرگزاری دانشجو

وزیر اقتصاد گفت: مسأله ناترازی‌های چندگانه، معلول مجموعه‌ای از سیاست‌هایی است که در دهه 90 موجب تشدید ناترازی‌ها در اقتصاد شد.

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد تمرکز بر انتخاب الگوی بهینه در اصلاح ساختارها و رفع ناترازی‌ها را الگویی بهینه برای پشت سر گذاشتن تورم چند سال اخیر دانست. سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در افتتاحیه همایش اقتصاد ایران اظهار داشت: خنثی سازی تحریم‌ها نیازمند راهی برای غلبه بر این سه چالش است که یکی در هم تنیدگی سیاست‌ها متناسب با تغییر نقش، دوم ایجاد درآمد مازاد و سوم ساختار تسویه جدید با شرکای...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سید احسان خاندوزی اظهار کرد: تمام متغیرهایی که دولت می‌تواند به لحاظ سیاسی در طرف مدیریت تقاضای ارز، تحریک عرضه ارز و انتظارات از جهت دیپلماسی خارجی کنترل کند حاکی از این است که بحمدالله وضعیت با ثباتی در بازار ارز وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در بحث مافیای برنج همین وضعیت را داریم؛ 2 میلیون تن برنج با ارز 28500 تومانی و 4200 تومانی وارد کشور شده و کسب و کار تمام کشاورزان شمال کشور را نابود کرده است؛ اگر به شمال کشور بروید برنج آن‌ها روی دست‌شان مانده است. آنها نه می‌توانند شهریه فرزندان خود را بدهند، نه می‌توانند خانه بسازند و نه می‌توانند کاری انجام دهند. بحث ما این است که...