پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: نرخ بیکاری کشور در تابستان به 7.9 درصد کاهش یافته و این عدد از کم‌ترین نرخ‌های بیکاری در سه دهه اخیر است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی گفت: از تیرماه سال 1401 تاکنون 70 هزار و 447 درخواست مجوز کسب و کار از استان در درگاه ملی مجوزهای کسب و کار ثبت شده است.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد گفت: با اصلاح ساختار مالی بانک‌های دولتی زیان‌ده از سال گذشته در دولت سیزدهم تمام 143 بانک تحت مدیریت دولت غیر از یک بانک وارد سودآوری شده‌اند. به لحاظ کفایت سرمایه نیز غیر از بانک‌های ملی و سپه بقیه بانک‌ها عملکرد منفی داشتند که امسال مثبت می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد برای اولین بار از انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی و نیز یکپارچه سازی حساب‌های دولتی به صورت حساب واحد خزانه در دولت سیزدهم خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

وزیر امور اقتصادی و دارایی از انتشار صورت‌های مالی شرکت های دولتی و نیز یکپارچه سازی حساب های دولتی به صورت حساب واحدخزانه برای نخستین بار در دولت سیزدهم خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه در این دولت حتی یک مورد فساد هم زیاد است و نباید رخ دهد، گفت: این وزارتخانه موظف است با بهره‌گیری از همه قوانین حمایتی در عرصه تولید از جمله قانون رفع موانع تولید، قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و قانون استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور، همه تلاش خود را در جهت رونق اقتصادی و مقاوم‌سازی اقتصاد کشور در برابر تکانه‌های خارجی به کار گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق مصوبه هیات وزیران مبنی بر مجاز بودن وزارت کشور به ثبت سفارش، مجوز ورود و ترخیص دوهزار دستگاه خودروی سواری توسط فراجا ابلاغ شده است. طبق مصوبه هیات وزیران مبنی بر مجاز بودن وزارت کشور به ثبت سفارش، مجوز ورود و ترخیص دوهزار دستگاه خودروی سواری توسط فراجا ابلاغ شده است. بر این اساس، نیروی انتظامی می‌تواند نسبت به ثبت سفارش، واردات و ترخیص دوهزار دستگاه خودروی سواری با اولویت برقی و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس علی‌آبادی در نامه ای به خاندوزی خواستار توقف واگذاری نمایشگاه بین‌المللی تهران شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد گفت: فروش اموال مازاد بانکها تا سال 1400 فقط 54 همت بود اما در این دو سال 62 همت اموال مازاد فروش رفته است و در بهمن امسال که حساب‌ها بسته می‌شود، این عدد بیشتر خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به وزیر امور اقتصادی و دارایی، خواستار توقف واگذاری (خصوصی‌سازی) شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به منظور بررسی مجدد لایحه بودجه سال 1403 هیئت دولت جلسه فوق العاده برگزار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت اقتصاد پیشنهاد داده است که عدم دسترسی بانک های عامل به سامانه اعطای تسهیلات نهضت ملی مسکن توسط سازمان امور مالیاتی مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت، در نامه‌ای به وزیر اقتصاد و دارایی، خواستار توقف واگذاری نمایشگاه بین‌المللی تهران شد.