پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمهوری اسلامی نوشت: مهم است برای ملت که با مفسدان در هر جایگاهی و با هر گرایشی و انتصاب به هر دولتی، عادلانه رفتار شود و حق مردم احقاق گردد. با اجرای عدالت است که اعتماد عمومی نیمه جان شده می‌تواند دوباره سالم و جوان شود

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق در گزارشی با اشاره به فرار دولت رئیسی از پذیرش مسئولیت فساد چای دبش نوشته است؛

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام خبر رشد 9 درصدی تجارت دریابرد ایران در مقایسه با سال گذشته، بر لزوم همکاری های بیشتر با کشور ارمنستان در حوزه دریایی و بندری تاکید کرد. علی اکبر صفایی در دیدار با چند تن از نمایندگان اقتصادی کشور ارمنستان، طرف ارمنی را علاقه مند به همکاری توصیف و عنوان کرد که برای برقراری این ارتباط تجاری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. مدیرعامل سازمان بنادر...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مستند پنج قسمتی «پرویز ثابتی» اگرچه تحریف آشکاری علیه تاریخ معاصر بود اما ثابتی خواه ناخواه دست به اعترافاتی می‌زند که یک مورد آن درباره رضا پهلوی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهردار تهران در رابطه با عدم ثبت رقم 17 هزار میلیارد تومان در سامانه شفافیت گفت: در شهرداری سه سرفصل داریم که شامل تخصیص منابع، اجرای پروژه‌ها و نشاندن منابع در چارچوب‌های مالی است، این 17 هزار میلیارد تومان فاصله بین تخصیص اولیه اعتبار با گام سوم یعنی به هزینه نشاندن پروژه‌هاست.

وب‌گاه الف

مستند پنج قسمتی «پرویز ثابتی» اگرچه تحریف آشکاری علیه تاریخ معاصر بود اما ثابتی خواه ناخواه دست به اعترافاتی می‌زند که یک مورد آن درباره رضا پهلوی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا بیگی در گفتگو با اعتماد با بیان اینکه آغاز تشکیل کمیسیون تلفیق بدون اعلام وصول لایحه در جلسه علنی و ثبت در مذاکرات مجلس خلاف قانون بود، در پاسخ به چرایی بروز چنین تخلفی می‌گوید: آنچه آقای قالیباف به آن اعتقادی ندارد آیین‌نامه داخلی مجلس است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مستند پنج قسمتی «پرویز ثابتی» اگرچه تحریف آشکاری علیه تاریخ معاصر بود، اما ثابتی خواه ناخواه دست به اعترافاتی می‌زند که یک مورد آن درباره رضا پهلوی است.

خبرگزاری تسنیم

مستند پنج قسمتی «پرویز ثابتی» اگرچه تحریف آشکاری علیه تاریخ معاصر بود اما ثابتی خواه ناخواه دست به اعترافاتی می‌زند که یک مورد آن درباره رضا پهلوی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسول فلاحتی امام جمعه رشت در گفتگو با جماران گفت: کشف حجاب امر عام‌البلوی است؛ چیزی است که همه مردم می‌بینند که خانم‌ها کشف حجاب می‌کنند؛ در حالی که در جامعه اسلامی، حجاب از ضروریات دین است.

وب‌گاه گسترش

شهردار تهران به ثبت نشدن رقم 17هزار میلیارد تومان در سامانه شفافیت شهرداری تهران واکنش نشان داد. علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور، موضوعی است که بسیار دارای اهمیت و مورد تاکید است. ما توجه ویژه ای به کیفی سازی ناوگان برقی داریم. مسیری برای شهر تهران هموار شده که دو هزار و 500 دستگاه اتوبوس از داخل کشور خریداری کنیم. وی افزود: از این تعداد 500 دستگاه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در جریان سفر نخست وزیر جمهوری عربی سوریه به تهران، تفاهم‌نامه همکاری ورزشی بین جمهوری اسلامی ایران و سوریه به امضا رسید. در مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک بین دو کشور در حوزه‌های مختلف که در حضور معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر سوریه برگزار شد، تفاهم‌نامه ورزشی ایران و سوریه به امضای کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ایران و سامر الخلیل...

خبرگزاری تسنیم

تفاهم‌نامه همکاری ورزشی میان ایران و سوریه منعقد شد.

خبرگزاری دانشجو

شهردار تهران در خصوص عدم ثبت رقم 17000میلیاردی در سامانه شفافیت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این عدد فاصله بین تخصیص اولیه اعتبار با گام سوم یعنی به هزینه نشاندن پروژه‌هاست ودر حساب ها مشخص می شود.