پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: کاهش تراز عملیاتی بودجه سال 1403 از بیش از 400 همت به قریب به 300 همت رسیده که نشان می‌دهد اراده مغز اقتصادی دولت بر اصلاح ساختارها و رفع ناترازی‌ها جدی است و مصوبات بر روی کاغذی محدود نمی‌شود.

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه اراده مغز اقتصادی دولت بر اصلاح ساختارها و رفع ناترازی‌ها جدی است، گفت که در این میان علاوه بر ناترازی‌ها، اصلاح ساختارهای مولد ناترازی نیز با جدیت دنبال می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد گفت: وزارت اقتصاد سعی خواهد کرد ساختارهای موجود در اقتصاد کشور را اصلاح و ناترازی‌ها در این بخش را کاهش دهد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه اراده مغز اقتصادی دولت بر اصلاح ساختارها و رفع ناترازی‌ها جدی است، تصریح کرد در این میان علاوه بر ناترازی‌ها اصلاح ساختارهای مولد ناترازی نیز با جدیت دنبال می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به زودی یک داروی خاص شیمی درمانی روانه بازار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

وزارت اقتصاد تأکید کرد: کسانی که 8سال کشور را معطل ترحم چند کشور غربی کرده و حتی نان شب مردم را به برجام گره زده بودند و هیچ راه‌حل درون‌زایی را برای رشد اقتصاد و حل ناترازی ها حتی آزمون نکردند، برای لاپوشانی یک دهه معطلی اقتصاد با الفاظ بازی میکنند.

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بودجه باید ناشی از درآمدهای پایدار باشد، گفت: با توجه به شفافیت اطلاعات اقتصادی و افزایش مؤدیان جدید و جلوگیری از فرارهای مالیاتی تلاش داریم درآمدهای پایداری در بودجه داشته باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی وزیر کار اعلام کرد «افزایش 57درصدی مزد کارگران در سال 1401 تورم‌زا بود» که کارشناسان اقتصادی معتقدند افزایش دستمزد در صورتی که افزایش تقاضا ایجاد کند که از عرضه بیشتر باشد, باعث تورم می‌شود. در حالی وزیر کار اعلام کرد «افزایش 57درصدی مزد کارگران در سال 1401 تورم‌زا بود» که کارشناسان اقتصادی معتقدند افزایش دستمزد در صورتی که افزایش تقاضا ایجاد کند که از عرضه بیشتر باشد, باعث...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی مولدسازی را فرصتی تاریخی برای دستگاه‌های دولتی دانست و گفت: تمامی منابع حاصل از مولدسازی به خود دستگاه‌ها بازخواهد گشت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر عامل شرکت گاز مازندران از کاهش افت فشار گاز مازندران با اتصال شبکه به تهران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی از افزایش 14 درصدی صادرات گاز مایع و 36 درصدی صادرات قیر کشور در هفت ماهه امسال خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: ما به شکل بسیار جدی معتقدیم که لایحه بودجه سال 1403 در مقایسه با لایحه بودجه سال 1402 واقع گرایانه تر است و اتفاقا درآمدهای نفتی در این لایحه واقعی تر دیده شده است.

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه درباره جلسه امروز کمیسیون تلفیق گفت: تلاش ما این بوده که لایحه بودجه 1403 واقع گرا باشد و ارقامی که تحقق پذیر نیست و موجب کسری بودجه در میانسالی می‌شود، در آن درج نشود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رحیم زارع با بیان اینکه پایه مالیاتی جدیدی در بودجه پیش بینی نشده است، گفت که مالیات مالیات‌دهندگان تغییری نکرده است.