پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد و امور دارایی اعلام کرد: لایحه بودجه سال 1403 در مقایسه با لایحه بودجه سال 1402 واقع گرایانه تر است و درآمدهای نفتی در این لایحه واقعی تر دیده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه درباره جلسه امروز کمیسیون تلفیق گفت: تلاش ما این بوده که لایحه بودجه 1403 واقع گرا باشد و ارقامی که تحقق پذیر نیست و موجب کسری بودجه در میانسالی می‌شود، در آن درج نشود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی از تسهیل اعزام زائران و محاسبه هزینه هتل با هزینه ارز رایج مشترک در قالب توافق بین دو کشور ایران و سوریه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه گفت: مذاکرات 15 ساله ایران و سوریه در یک‌سال اخیر به مرحله اجرایی رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر اقتصاد درباره اصلاح انرژی از طریق تغییر قیمت‌ها گفت: ما باید نظام رفاهی و مالیاتی را با هم ببینیم و نه فقط رفاهی، نباید راهکارها را به یک سری اصلاحات قیمتی در کوتاه مدت تقلیل دهیم. اصلاح ریشه‌های مزمن و راهکارها نیازمند زمان است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون سیاست‌گذاری وزیر اقتصاد از بررسی راهکارهایی برای رفع 5 ناترازی در اقتصاد ایران در همایشی به همین عنوان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر اقتصاد گفت: ریشه ناترازی انرژی مزمن است و تنها راه را اصلاح قیمت نمی‌دانیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت اقتصاد گفت: اقتصاد کشور دارای ناترازی‌های زیادی است که اغلب ناترازی‌ها ریشه در قوانین دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور وزیر اقتصاد گفت: کاهش قدرت پرداخت تسهیلات دهی بانک‌ها ناشی از ایجاد فضای غیر مولد در کشور و ناترازی بانک‌ها است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احسان صالحی در مطلبی نوشت: در قضیه چای دبش، ارز ترجیحی داده نشده. ارز نیمایی بوده که ریال آن همان زمان به خزانه واریز شده است.