پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نیوز نوشت: محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا گفت: جریان پایداری کاملا کاسب کار سیاسی و اقتصادی است. هر وقت احساس کند منافع مادی و سیاسی‌اش بدون ائتلاف با سایر بازیگران می‌تواند به نتیجه برسد سعی می‌کند تا آخر تنهایی پیش برود.

وب‌گاه فرارو

وزیر اقتصاد، گفت: طی دو سال گذشته رشد اقتصاد کشور بهتر شده و نرخ بیکاری هم کاهشی بوده، ولی قبول داریم همچنان قدرت خرید خانوار‌ها و معیشت مردم به ابتدای سال 90 برنگشته و تورم‌ها وجود دارد و تمام سعی دولت این است که رشد اقتصادی را برگرداند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی مقابله با جرایم پولشویی با بیان این که اقدامات کشور در مبارزه با پولشویی فراتر از استانداردهای جهانی است تفکیک حسابهای بانکی تجاری از شخصی و ارائه گزارش رصد تمام تراکنشهای بانکی به مرکز اطلاعات مالی ایران را از جمله این اقدامات دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران در واکنش به اظهارات اخیر مصباحی مقدم که ریشه تورم فعلی را به دوران قبل از انقلاب نسبت داده بود، نوشت: اگر تورم کنونی ریشه در زمان قبل از انقلاب دارد، باید به طور پیوسته شاهد تورم های نجومی می بودیم حال آن که با بررسی همین یک دهه اخیر شاهد کاهش تورم به زیر 10 درصد هم بودیم. اگر گفتید چه سال هایی؟ بله! سال های اجرای برجام در دولت روحانی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت که دولت سیزدهم در مبارزه با مفاسد پیشگام بوده و انتظار می‌رود قوه قضائیه نیز برخورد قاطعانه و جدی با مفسدان داشته باشد و نتیجه را به صورت شفاف به مردم اعلام کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: مجموعه اقدامات دولت سیزدهم در سال‌جاری موجب شد ثباتی در بازار ارز شکل بگیرد که با ادامه تدابیر بانک مرکزی و همکاری دستگاه‌های متولی همین روند تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز جمهوری اسلامی ایران جایگاه مهمی در نظام بین‌المللی و منطقه دارد و به عنوان یک قدرت برتر بازیگر اصلی صحنه در منطقه است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد مهاجری در واکنش به کشف فساد بزرگ چای دبش نوشت: دولت آقای رئیسی باید خیلی خوشحال باشد که فساد چای دبش برملا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: وزیر اقتصاد - که ناتوانی و ناکارآمدی اش شهره عام و خاص است - با حرفهای ناشیانه اش، نقش دولت متبوع خود در فساد 3.4میلیارد دلاری چای را برملا کرد

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد مهاجری در واکنش به کشف فساد بزرگ چای دبش نوشت؛ دولت آقای رئیسی باید خیلی خوشحال باشد که فساد چای دبش برملا شد اما انتظار می‌رود در دولت ضعیف کنونی فسادهای بیشتری هم ریشه دوانده باشد و مسئولین خوش خیال که مرتبا دنبال اعلام آمار و ارقام خیالی از نرخ رشد و تورم و اطلاعات مسئله دار در باره بهبود اقتصاد کشور هستند، خواب مانده باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار داشت: زنجان ریل درستی دارد و متاسفانه در برخی استان‌ها ریل درستی نداریم. زنجان به جهت خروجی‌ها و بهره‌وری عملکرد قابل دفاعی دارد. وی گفت: زنجان به جهت نشاط اقتصادی به معنای حضور و نرخ مشارکت مردم جزو چند استان نخست در کشور است و همین طور زنجان در شاخص بیکاری جزو چند استان خوب کشور...

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات مالی ایران در نشست شورای روسای واحدهای اطلاعات مالی کشورهای مشترک المنافع اقدامات جمهوری اسلامی در حوزه مبارزه با پولشویی را تبیین کرد.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت مربوط به پروژه‌های مولدسازی تلاش داریم تا بخشی از کارهای زمین‌مانده و نیمه‌کاره تسریع و تعیین تکلیف شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد گفت: فناوری‌های جدید از جمله هوش مصنوعی، نه تنها در کشف فساد بلکه در کاهش زمینه‌های بروز آن بسیار موثر است.