پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش در نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و سوریه در تهران، با ابراز خرسندی از اجرایی شدن توافق‌های گذشته دو کشور تصریح کرد: در چند ماه اخیر اجرایی شدن توافق‌های دو طرفه سرعت خوبی گرفته است و به‌زودی مناطق آزاد مشترک ایران و سوریه معرفی می‌شود. رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و سوریه با محکومیت جنایات رژیم کودک کش...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بذرپاش گفت: در خصوص سفر زوار و گردشگران ایرانی به سوریه، با مسئولان این کشور توافق و هدف‌گذاری شده تا سال آینده اعزام مسافران به 50 هزار زائر برسد.

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و سوریه از عملیاتی شدن ایجاد بیمه و بانک و مناطق آزاد مشترک اقتصادی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و سوریه از عملیاتی شدن ایجاد بیمه و بانک و مناطق آزاد اقتصادی مشترک بین دو کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: پرونده فساد چای حدود 9 ماه قبل از طریق رسانه ملی اطلاع رسانی شده بود و موضوع جدیدی به شمار نمی رفت که این چنین پیش چشم مردم به رخ کشیده شود لذا موضوع حاضر فقط یک کمپین رسانه ای وسیع است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی در دیدار با وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه از توافقات خوب بین دو کشور خبر داد و گفت که در 15 سال گذشته فقط در مذاکرات رسمی به همکاری دو کشور اشاره می‌شد، در حالی که در چند ماه گذشته توافقات دو کشور رنگ و بوی اجرایی به خود گرفته است که این مهم، نویدبخش توسعه روابط طرفین در موضوعات اقتصادی است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و سوریه از عملیاتی شدن ایجاد بیمه و بانک و مناطق آزاد مشرک اقتصادی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران گفت تجارت ایران و روسیه در 8 ماهه امسال به بیش از 1.7 میلیارد دلار رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل گمرک گفت: تجارت ایران و روسیه در 8 ماهه امسال با 18 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به یک میلیارد و 756 میلیون و 405 هزار دلار رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

سقف جدید مافیت مالیاتی حقوق و درآمد در سال آینده اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار از ارسال نامه به وزیر اقتصاد برای بهره‌مندی از مزایای تجدید ارزیابی طبقه سرمایه‌گذاری بلندمدت خبر داد.