پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد با بیان اینکه یکی از نارضایتی ها مربوط به نحوه پرداخت وام های خرد است، گفت: امیدواریم بانک مرکزی رسماً ابلاغ کند که در سقف وام‌های خرد بانک‌ها با فوریت این نیاز را برآورده کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اواسط دهه80 تاکنون که سهام عدالت واگذار شده است برخی از مشمولان سهام عدالت فوت کرده‌اند. آنطور که به‌تازگی وزیر اقتصاد اعلام کرده در حدود 3.5میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت فوت کرده‌اند اکنون پرسش این است که تکلیف سهام عدالت این افراد چه می‌شودو ورثه چطور می توانند سهام عدالت او را دریافت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: اواسط دهه80 تاکنون که سهام عدالت واگذار شده است برخی از مشمولان سهام عدالت فوت کرده‌اند. آنطور که به‌تازگی وزیر اقتصاد اعلام کرده در حدود 3.5میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت فوت کرده‌اند اکنون پرسش این است که تکلیف سهام عدالت این افراد چه می‌شودو ورثه چطور می توانند سهام عدالت او را دریافت کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس هیات مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: 376 خودروی خارجی سازمان اموال تملیکی به ارزش یک هزار و 250 میلیارد تومان در مزایده شماره 581 به فروش رفت.

وب‌گاه گسترش

رئیس هیات مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: 376 خودروی خارجی سازمان اموال تملیکی به ارزش یک هزار و 250 میلیارد تومان در مزایده شماره 581 به فروش رفت. سید عبدالمجید اجتهادی روز جمعه اظهار داشت: از این تعداد 205 خودروی سواری به ارزش 710 میلیارد تومان و 171 دستگاه خودروی سنگین و دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی به ارزش 540 میلیارد تومان در مزایده به فروش رفت. معاون وزیر اقتصاد افزود:...

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیات مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از فروش 376 خودروی خارجی به ارزش یک هزار و 250 میلیارد تومان در مزایده شماره 581 این سازمان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت خودرو و مسائل مختلف مربوط به قیمت‌گذاری آن سبب شده تا بازار بورس در پایان هفته روندی ریزشی به خود بگیرد. حال سوال این است که این روند نزولی در هفته اینده نیز ادامه خواهد یافت؟ وضعیت خودرو و مسائل مختلف مربوط به قیمت‌گذاری آن سبب شده تا بازار بورس در پایان هفته روندی ریزشی به خود بگیرد. حال سوال این است که این روند نزولی در هفته اینده نیز ادامه خواهد یافت؟ به گزارش عرشه آنلاین؛...

وب‌گاه خبر آنلاین

خانه ملت نوشت: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزیر اقتصاد و امور دارایی در اجرای قانون بودجه انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید احسان خاندوزی در اظهاراتی با بیان اینکه قرار است بانک‌ها در سقف وام‌های خرد با فوریت بیشتری نیاز مردم را برآورده کنند، رقم این تسهیلات خرد را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضور سلاح ورزی به‌عنوان نماینده اتاق ایران و دسترسی به اطلاعات طبقه‌بندی‌شده در 120 شورا؛ نهاد تصمیم‌ساز و کمیسیون‌های مختلف اقتصادی در میانه جنگ اقتصادی با دشمن قابل‌تأمل است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از حدود 16 سال بلاتکلیفی برای واگذاری سهام عدالت متوفیان به وراث آنها، طبق اظهارات وزیر اقتصاد از روزهای آینده با تمرکز بر روش‌های غیرحضوری، نماینده وراث می‌توانند به سامانه‌های معرفی شده رجوع و این مسئله را حل و فصل کند.

وب‌گاه الف

معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان خصوصی سازی گفت: مولد سازی، فروش اموال نیست بلکه تبدیل دارایی‌ها، ارزش افزایی و توسعه بیشتر است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان خصوصی سازی گفت: مولد سازی، فروش اموال نیست بلکه تبدیل دارایی‌ها، ارزش افزایی و توسعه بیشتر است.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - معاون وزیر اقتصاد گفت: طرح مولدسازی اموال مازاد دولت به دنبال ارتقای جهش تولید و کمک در تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی در کشور است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد، مولدسازی را کمک به رشد اقتصادی و افزایش بهره وری اموال مازاد دولت برشمرد و تاکید کرد: این امر در بانکها منجر به کنترل رشد نقدینگی، افزایش توان تسهیلات دهی، رفع ناترازی و کسری‌های بانک‌ها می‌شود.