پنج‌شنبه 19 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار یزد گفت: هم اکنون 381 روستا در یزد هر هفته بین نیم یا 2 ساعت دارای آب هستند و کار آبرسانی با تانکر صورت می گیرد.

وب‌گاه فرارو

گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، نشان می‌دهد تراز منابع و مصارف دولت در چهار ماهه نخست سال جاری با توجه به تحقق نیافتن کامل منابع، 51 هزار میلیارد تومان کسری داشته است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن رضایت‌بخش نیست، گفت: عملکرد بانک‌های خصوصی در نهضت ملی مسکن تقریباً صفر است.

خبرگزاری تسنیم

بهادری‌جهرمی گفت: باز هم برخی نهاد‌های بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل به جهان اثبات کردند این مدل ناعادلانه حق وتو توانایی ایجاد صلح و جلوگیری از جنگ در دنیا را ندارد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان خصوصی سازی گفت: دولت سیزدهم، متعهد به آبادانی، رشد و توسعه کشور شده و در بسیاری از استان‌ها وارث تعداد زیادی از پروژه‌های نیمه‌تمام است که باید تعیین تکلیف شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز قرارداد ساخت مسیر واردانی دزور تا خروجی تونل (حدود 11 کیلومتر) از بازسازی جاده آگاراک - واردانی دزور (حدود 21 کیلومتر) در چارچوب سرمایه گذاری ترانش 4 کریدور شمال - جنوب توسط دو شرکت ایرانی و نماینده دولت ارمنستان امضا شد. مهرداد بذرپاش به دعوت گنِل سانوسیان، وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌های جمهوری ارمنستان امروز دوشنبه در سفری یکروزه به...

خبرگزاری تسنیم

پس از حدود دو ماه و نیم مطالبه‌گری بسیج دانشجویی، پیرامون ابطال انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی و عزل حسین‌سلاح‌ورزی، در نهایت این مطالبه‌گری به سرانجام رسید و روز اول آبان انتخابات غیرقانونی اتاق بازرگانی ابطال و سلاح‌ورزی عزل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد انحلال سه مؤسسه اعتباری اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلاح ساختار سال 1402 که در بسته مهار تورم هم مورد تصویب ستاد اقتصادی دولت قرار گرفته تعیین تکلیف مؤسسات اعتباری ناتراز است. خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد انحلال سه مؤسسه اعتباری اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلاح ساختار سال 1402 که در بسته مهار تورم هم مورد تصویب ستاد اقتصادی...

وب‌گاه گسترش

در 28 خرداد 1402 انتخابات ریاست اتاق بازرگانی ایران برگزار شد و «حسین سلاح‌ورزی» با 256 رای از مجموع 426 رای ماخوذه به ریاست دهمین دوره این نهاد بخش خصوصی رسید. البته این انتخابات از پیش از برگزاری با ابهاماتی از سوی برخی نهادها و اشخاص روبرو شد و پیش از برگزاری آن، عده‌ای کاندیدا شدن سلاح‌ورزی را به دلیل تایید نشدن صلاحیت او توسط نهادهای امنیتی غیرقانونی می‌دانستند. در 28 خرداد 1402...

وب‌گاه مشرق نیوز

یک فعال اصلاح‌طلب که مدعی شده بود نظر رئیس‌جمهور نسبت به FATF تغییر کرده و موافق تثبیت آن است، حالا می‌گوید حسش این است که آقای رئیسی موافق است (!)

وب‌گاه گسترش

وزیر اقتصاد به بیان توضیحاتی درباره ساماندهی فروش نان در سکو‌های برخط پرداخت. سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت درخصوص ساماندهی فروش نان در سکو‌های برخط عنوان کرد: یکی از تخلفاتی که در ایام گذشته صورت گرفته و می‌گیرد، اختلاف فاحش بین قیمت مصوب نان و نرخ فروش در سکو‌های اینترنتی است. برای رفع این دغدغه پیش‌نویس آئین‌نامه ضوابط فروش نان آماده شده و منتظر تصویب آن در ستاد تنظیم بازار...

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: انتخابات اتاق بازرگانی در دوره دهم را باید یکی از عجیب‌ترین انتخابات برگزارشده در ایران دانست. انتخاباتی که از روز نخست با ابهامات بسیاری روبه‌رو بود و همچنان پس از گذشت 4 ماه از برگزاری آخرین مرحله آن، یعنی انتخابات رئیس و هیات‌رئیسه مشخص نیست موضع دولت درباره آن چیست،

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان از اظهارات محمد صدر از ضرورت های تصویب FATF در مجمع تشخیص و احتمال همراهی رئیسی با تصویب آن عصبانی شد.

وب‌گاه تابناک

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند ریزش بورس در دومین روز آبان، خروج سرمایه‌گذاران از بورس رژیم صهیونیستی شتاب گرفت، استراحت سکه در بازار امروز، هدف‌گذاری افزایش مبادلات ایران و ارمنستان تا 3 میلیارد دلار و قیمت طلا در بازار جهانی را در بر دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اظهارات امروز وزیر اقتصاد درباره انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران حسین سلاح ورزی در شبکه اجتماعی ایکس نسبت به اظهارات احسان خاندوزی واکنش نشان داد.