یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

وب‌گاه گسترش

بازار بورس تهران پس از اظهارات وزیر اقتصاد در برنامه گفتگوی ویژه خبری، در نخستین روز معاملاتی خود با افزایش 22 هزار واحدی به کار خود پایان داد و شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران را دوباره در نزدیکی مرز 2 میلیون و 100 هزار واحدی قرار داد. این افزایش باعث شد که میانگین 55 روزه نیز از مسیر خود کنار برود. همچنین، در این روز، پس از مدت‌ها، قیمت پایانی نمادهای بازار سرمایه به اصطلاح پر شد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: طبق اعلام مدیران بانکی، از فردا 50 هزار میلیاردتومان جهت واریز تسهیلات ازدواج و فرزند آوری تخصیص پیدا خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق گفته مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی، از ابتدای سال جاری تا امروز، 10 شهریور ماه 1403 حدود 90 هزار میلیارد تومان وام ازدواج و فرزندآوری توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است. طبق گفته مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی، از ابتدای سال جاری تا امروز، 10 شهریور ماه 1403 حدود 90 هزار میلیارد تومان وام ازدواج و فرزندآوری توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛...

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک مرکزی اعلام کرده است مجموع تسهیلات پرداختی به کارکنان، مدیران و اعضای هیئت مدیره بانک‌ها در سال گذشته، به بیش از 91 هزار و 598 میلیارد تومان رسیده است. رقمی که به ازای هر کارمند بانک، چند صد میلیون تومان برآورد می‌شود.

خبرگزاری مهر

دبیرکل اوپک از موفقیت‌آمیزبودن مذاکره با مقام‌های عراق و قزاقستان درباره برنامه‌های دو کشور برای جبران تخطی از سهمیه‌های تولید اوپک‌پلاس خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس امروز با رشد 22 هزار و 386 واحدی، به 2 میلیون و 98 هزار و 639 واحد رسید.

وب‌گاه گسترش

صحبت های اخیر همتی وزیر اقتصاد درباره پتانسیل رشد در بازار سرمایه و همچنین پالس های مثبت کارشناسان درباره بورس امیدواری را به بازار برگردانده است. حال می خواهیم در این گزارش به بررسی گران ترین سهم های معامله شده در بورس بپردازیم و این موضوع را بررسی کنیم تا در نهایت مشخص شود؛ در سال گذشته کدام صنایع در بورس وضعیت بهترین نسبت به دیگر صنایع موجود در بازار سرمایه داشته است.

وب‌گاه تابناک

وزیر اقتصاد در روزهای اخیر قول داده با سیاست های ضد بورس مقابله می کند. به همین دلیل بورس به صف خرید رسید تا نشان دهند که منتظر اقدامات جدی و عملی وزیر اقتصاد است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر ریاست جمهوری اوکراین جمعه در بیانیه‌ای با اشاره به سفر آندری یرماک رئیس دفتر رئیس جمهور و یولیا سویریدنکو وزیر اقتصاد و رستم عمروف وزیر دفاع اوکراین به واشنگتن نوشت که این مقام‌ها بر نیاز کی‌یف به دریافت سامانه‌های دفاع هوایی قدرتمندتر از غرب تاکید کردند.

خبرگزاری تسنیم

شاخص بورس در واکنش به اظهارات وزیر اقتصاد در مورد این که اعتماد را به بورس باز می‌گردانیم، با رشد 22 هزار واحدی مواجه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی، از فردا 50 همت اعتبار جدید از محل آزادسازی سپرده‌های قانونی بانک‌ها به تسهیلات ازدواج و فرزندآوری سال جاری تخصیص داده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد در مصاحبه تلویزیونی خود برخی از آمارهای رسمی از جمله نرخ بیکاری و تورم و... را زیر سوال برد.