یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری مهر

نخستین جلسه شورای معاونین وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت چهاردهم به ریاست وزیر اقتصاد برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

دیشب نخستین برنامه تلویزیونی مسعود پزشکیان با مردم به‌صورت زنده از شبکه‌های سیما پخش شد. او در این برنامه به مشکلات و نگرانی‌های مردم در زمینه تورم، مسائل سیاست خارجی، انتخاب اعضای کابینه و رای اعتماد، و موضوعات دیگر پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به صحبت های وزیر سابق اقتصاد در خصوص حذف ارز ترجیحی، عدم راه افتادن سامانه کالابرگ را لازمه ی حذف ارز ترجیحی عنوان کرد و آن را در تشدید تبعات تورمی حذف ارز 4200 موثر دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

در هفته اخیر وزیر اقتصاد و امور دارایی صحبت‌هایی کردکه می‌تواند فعالان بازار سرمایه را نسبت به آینده خوش‌بین کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در هفته اخیر وزیر اقتصاد و امور دارایی صحبت‌هایی کردکه می‌تواند فعالان بازار سرمایه را نسبت به آینده خوش بین کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور، اظهارات وزیر اقتصاد در باره وضعیت کنونی اقتصاد کشور و... از تیترهای امروز مطبوعات است.

وب‌گاه فرارو

وضعیت موجود را مردم می‌بینیند، تورم و گرانی وجود دارد. گندمکاران، پرستاران، بازنشستگان و فرهنگیان مشکل دارند. ناترازی در برق داریم. پولی که برای گندمکاران در قانون پیش بینی شده بود، 120 همت بود که در صندوق هم این مبلغ وجود نداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسعود پزشکیان در اولین گفت و گوی تلویزیونی با مردم اظهار کرد: دیروز وزیر اقتصاد در مجلس برنامه ها را گفت. برنامه هفتم باید مبنا باشد که اگر به اصلاح نیاز دارد باید انجام شود. ما باید اختلاف داخلی، مشکلات با همسایه ها و دنیا را حل کنیم. به هر حال اقتصاد به مسائل خارجی ارتباط دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پزشکیان تاکید کرد: ما می خواهیم مشکل مردم را حل کنیم. شاخص ما رضایت مردم است. به شدت تحت تحریم آمریکا و اروپا هستیم ولی باید با مردم مهربانانه برخورد کنیم. باید جواب محترمانه به مردم بدهیم و اگر نتوانیم خدمتی به مردم بدهیم باید محترمانه به آنها بگوییم. برخورد با مردم ربطی به تحریم ندارد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس جمهور در اولین گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: با ناترازی انرژی که داریم و فشاری که بر کارخانه‌های ما می‌آید با مشکلاتی مواجه هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو: شب گذشته عبدالناصر همتی، وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت چهاردهم در برنامه گفتگوی ویژه خبری به اعلام مهمترین اولویت‌های اقتصادی دولت تازه نفس چهاردهم پرداخت. رفع کسری بودجه، کنترل تورم، رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری از مسائلی بود که همتی به عنوان صدر مشکلات معرفی و در جهت بهبود وضعیت آن‌ها صحبت کرد. در این بین اما تحریف‌هایی نیز صورت گرفت. مشکلات اقتصادی...