یک‌شنبه 15 مهر 1403

وزیر اقتصاد

وزیر اقتصاد

خبرگزاری تسنیم

شاخص بورس در واکنش به اظهارات وزیر اقتصاد در مورد این که اعتماد را به بورس باز می‌گردانیم، با رشد 22 هزار واحدی مواجه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی، از فردا 50 همت اعتبار جدید از محل آزادسازی سپرده‌های قانونی بانک‌ها به تسهیلات ازدواج و فرزندآوری سال جاری تخصیص داده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد در مصاحبه تلویزیونی خود برخی از آمارهای رسمی از جمله نرخ بیکاری و تورم و... را زیر سوال برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین تکریم و معارفه وزرای پیشین و جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور معاون اول رئیس جمهور در محل این وزارتخانه برگزار شد.

خبرگزاری مهر

وزیر اقتصاد با تاکید بر عزم دولت برای بازگرداندن اعتماد به بورس گفت: هم اکنون در موقعیتی نیستیم که به سبد کالای اساسی مردم آسیب برسد چرا که جامعه تحمل هیچ اقدام شوک‌آوری را ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه همشهری به طرح جدید عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد درباره وام ازدواج انتقاد کرد روزنامه همشهری به طرح جدید عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد درباره وام ازدواج انتقاد کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ روزنامه همشهری از اظهارات وزیر اقتصاد درباره وام ازدواج گلایه کرده است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که یک سال از دستور وزیر اقتصاد برای برخورد با فرار مالیاتی برخی واردکنندگان تلفن همراه بالای 600 دلار می‌گذرد، سازمان امور مالیاتی باید در خصوص اقدامات انجام شده شفاف‌سازی کند.

وب‌گاه تابناک

علی نادری، مدیر عامل خبرگزاری دولتی ایرنا (خبرگزاری جمهوری اسلامی) در پیامی تند این گونه به وزیر اقتصاد انتقاد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر اقتصاد: اگر تصمیماتی گرفته بشود که در بورس تاثیر منفی ایجاد کند من حتما مخالفت خواهم کرد. وقتی نرخ بهره را شبانه با یک تصمیم بالا می‌برید بورس این‌چنین می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه کیهان تورم دولت رئیسی را در زمان تحویل دولت مشخص کرد.

وب‌گاه گسترش

همتی اعلام کرده است که وام ازدواج در سال جاری به 300 میلیون تومان افزایش یافته و این افزایش بدون توجه به میزان منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها صورت گرفته است. به همین دلیل، بانک‌ها به دلیل سایر تعهدات خود، با تأخیر و به کندی به پرداخت وام ازدواج اقدام می‌کنند که این موضوع نیز مورد اعتراض نمایندگان محترم مجلس قرار گرفته است. بنابراین، در صورت امکان اجرایی شدن این طرح، می‌تواند به‌صورت اختیاری...

وب‌گاه مشرق نیوز

همتی وزیر اقتصاد: کارشناسان می‌گویند مگر خودرو را به قیمت بین‌المللی می‌فروشید که بنزین هم به قیمت بین‌المللی باشد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه هماهنگی تیم اقتصادی در ستاد اقتصادی دولت، انجام می‌شود، گفت: جامعه تحمل شوک‌درمانی ندارد و در خصوص قیمت بنزین هنوز صحبتی در دولت نداشتیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عبدالناصر همتی در جلسه با مدیران بانک‌ها از افزایش وام ازدواج به‌علت نبود توان پرداخت بانک‌ها انتقاد کرده و گفته بود: با توجه به صف 300 هزار نفری وام ازدواج و محدودیت منابع بانک‌های کشور پیشنهاد دادم درمورد طرح امکان تامین لوازم خانگی مورد نیاز زوج‌های جوان در کنار پرداخت وام نقدی، بررسی لازم بشود که کمک خوبی هم به رونق تولید می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

همتی وزیر اقتصاد در گفت‌وگوی خبری از وام بانک‌ها به کارمندانشان دفاع کرد و گفت: بالاخره کارمندهای بانک هم حق و حقوقی دارند و باید از آنها دفاع کرد.

خبرگزاری دانشجو

گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد شاپور محمدی گزینه جدی برای ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار، است.