جمعه 7 اردیبهشت 1403

وزیر امور خارجه آمریکا

وزیر امور خارجه آمریکا

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه از برنامه سفر خود به چین در ماه آینده میلادی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ئیس جمهوری روسیه از برنامه سفر خود به چین در ماه آینده میلادی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه چین با تاکید بر اینکه توقف جنگ غزه اکنون در راس اولویت‌ها قرار دارد، خاطرنشان کرد که صلح منطقه با تحقق عدالت برای مردم فلسطین محقق می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریمی قدوسی حالا در دولت ابراهیم رسیسی کمتر اظهار نظر می‌کند، دست کم دولتمردان را متهم نمی‌کند در نتیجه کمتر هم تکذیب می‌شود. حتی اظهارات اخیر او هم با واکنش قابل توجهی از سوی دولت رئیسی همراه نبوده است اما ناظران معتقدند سخنان او می‌تواند به راحتی مورد بهره برداری کشورهای غربی و رژیم اسرائیل قرار گیرد و برای ایران دردسر ساز شود. جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در روز‌های اخیر جنجال تازه‌ای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا خواستار مدیریت اختلافات کشورش با چین شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در حالی امروز وارد چین شد که مسائل حل نشده همچنان روابط بین واشنگتن و پکن را تهدید می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا بدون فرش قرمز و حضور مقام‌های عالی رتبه وارد چین شد. رئیس کمیته حزب کمونیست در شانگهای و یکی از اعضای دفتر سیاسی، عالی رتبه‌ترین مقامی بود که از بلینکن استقبال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت روسیه در واشنگتن در واکنش به انتشار گزارش عملکرد حقوق بشر کشورها در سال 2023 از سوی وزارت امور خارجه آمریکا، از واشنگتن به دلیل استفاده ابزاری از موضوع حقوق بشر انتقاد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز پنجم اردیبهشت‌ماه سالگرد شکست آمریکایی‌ها در صحرای طبس است، یکی از حادثه‌های متعدد در راستای آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام آمریکایی اعلام کرد که کشورش با ایران در موضوع برجام هیچ مذاکره مستقیمی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا پس از سفر به چین در روزهای آینده قصد دارد از عربستان سعودی دیدن کند و انتظار می‌رود در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد که در تاریخ 28 و 29 آوریل در ریاض برگزار می‌شود، شرکت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنروا اعلام کرد که 7 درصد آوارگان فلسطینی یعنی حدود 1.7 میلیون نفر در جستجوی امنیت نسبی "چندین بار" مجبور به فرار شده اند.

وب‌گاه عصر ایران

رسانه آمریکایی اکسیوس روز سه شنبه به وقت محلی به نقل از دو مقام آمریکایی و یک مقام عرب گزارش داد که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا پس از سفرش به چین، این هفته قصد دارد به عربستان سعودی سفر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت: آمریکا همچنان اتهامات بی‌اساسی را درباره تبادلات تجاری و اقتصادی معمول چین و روسیه مطرح می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک سخنگوی وزارت امور خارجه چین درباره روابط روسیه و چین هم گفت: آمریکا نباید روابط عادی روسیه و چین را لکه‌دار کند، موجب تحریک بروز درگیری منطقه‌ای شود و فراتر از آن، به چین افترا بزند و سعی کند تقصیرها را به گردن آن بیاندازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک سخنگوی وزارت امور خارجه چین در آستانه سفر وزیر امور خارجه آمریکا به چین، از سیاست‌های این کشور در زمینه مسائلی مانند امور دریای چین جنوبی، تایوان، جنگ اوکراین و روابط دوجانبه پکن - واشنگتن انتقاد کرد.