دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

وزیر امور خارجه آمریکا

وزیر امور خارجه آمریکا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید اعلام کرد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه امروز یکشنبه تلفنی گفت و گو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید در بیانیه‌ای از گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تارنمای «هیل» مدعی شد: «پیشرفت‌های اخیر در روابط ایالات متحده و چین، اکنون به دلیل حمایت پکن از روسیه در جنگ اوکراین در حال تضعیف شدن است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تارنمای «هیل» مدعی شد: «پیشرفت‌های اخیر در روابط ایالات متحده و چین، اکنون به دلیل حمایت پکن از روسیه در جنگ اوکراین در حال تضعیف شدن است.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تارنمای «هیل» امروز (یکشنبه) در مطلبی ادعا کرد: «پیشرفت‌های اخیر در روابط ایالات متحده و چین، اکنون به دلیل حمایت پکن از روسیه در جنگ اوکراین در حال تضعیف شدن است.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شب گذشته مقامات ارشد تعدادی از کشور‌های عربی نشستی در ریاض، پایتخت عربستان سعودی درباره تحولات نوار غزه برگزار کردند. خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) اعلام کرد که شامگاه شنبه «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان در ساختمان وزارت خارجه این کشور در ریاض ریاست نشست گروه مشورتی وزارتی شش جانبه عربی را با هدف بررسی تحولات مربوط به جنگ غزه و تجاوزات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونی بلیکن، وزیر خارجه آمریکا در اولین مقصد خود در دور جدید سفر منطقه‌ای به غرب آسیا برای رایزنی درباره تحولات منطقه و جنگ غزه روز یکشنبه وارد ریاض خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تلویزیون اسرائیل گزارش داد یک هواپیمای این رژیم در خاک عربستان فرود آمده و احتمالا چند مقام اسرائیلی به ریاض رفته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تلویزیون اسرائیل گزارش داد یک هواپیمای این رژیم در خاک عربستان فرود آمده و احتمالا چند مقام اسرائیلی به ریاض رفته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک صنعتی و بازرگانی چین، شعبه استانی چینگهای، یک اداره نیروهای مسلح مردمی را در شینینگ، استان چینگهای در شمال غربی چین تأسیس کرد و به اولین بخش نیروهای مسلح مردمی برای حفاظت از مؤسسات مالی در این کشور تبدیل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور چین در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا گفت: روابط ایالات متحده و چین به محض اینکه ایالات متحده رویکرد «مثبت و سازنده‌ای» داشته باشد، تثبیت خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش‌های حماس و فتح و یک دیپلمات در پکن عصر جمعه اعلام کردند که چین میزبان مذاکرات آشتی داخلی میان گروه‌های فلسطینی خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در سفر به پکن ادعایی را علیه نقش ایران در بحران فعلی منطقه مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا در سفر به پکن از دولت چین خواست که از نفوذ خود برای کنترل نقش ادعایی ایران در تشدید بحران فعلی منطقه تغییر رفتار "خطرناک" پیونگ‌یانگ استفاده کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت آمریکا از برنامه خود برای تحریم یگان از ارتش رژیم صهیونیستی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر در کرانه باختری شده، عقب نشینی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا از چین خواست برای کاهش تنش ها در خاورمیانه اقدام کند.