سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

وزیر امور خارجه آمریکا

وزیر امور خارجه آمریکا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر عراق امروز با وزیر امور خارجه آمریکا در واشنگتن دیدار و گفت‌وگو و در مورد مسایل مربوط به تشکیل کمیته هماهنگی میان بغداد و و همچنین مسایل اقتصادی و تجاری رایزی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرویس مطبوعاتی شورای امنیت روسیه امروز (دوشنبه) از تماس دبیر شورای امنیت ملی روسیه و رئیس شورای امنیت رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا دو روز پس از عملیات نظامی «وعده صادق» ایران علیه اسرائیل به دلیل حمله این رژیم به کنسولگری تهران در دمشق سوریه گفت: مصمم هستیم از گسترش درگیری در خاورمیانه جلوگیری کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق امروز با بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در واشنگتن گفت‌وگو و درباره مسایل مربوط به تشکیل کمیته هماهنگی میان بغداد و و همچنین مسایل اقتصادی و تجاری رایزی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه به متحدان کشورش در حاشیه دریای سیاه وعده داد که می توانند به حمایت واشنگتن برای ایجاد امنیت، شکوفایی و یکپارچگی منطقه امیدوار باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه به متحدان کشورش در حاشیه دریای سیاه وعده داد که می توانند به حمایت واشنگتن برای ایجاد امنیت، شکوفایی و یکپارچگی منطقه امیدوار باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح طلبان رادیکال می کوشند تا کشور را دچار بحران تعریف کرده و عدم حضور خود در حاکمیت را دلیل وجود این شرایط تعریف کنند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور وزیر خارجه آمریکا در جریان جلسه پرسش و پاسخ کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از جواب دادن به سوالاتی پیرامون خروج آشفته و پر هرج‌ومرج آمریکا از افغانستان طفره رفت و به عباراتی نظیر «نمی‌دانم» و «به یاد نمی‌آورم» بسنده کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه آمریکا در گفت‌وگوهای تلفنی با همتایان خود از مصر و اردن درباره تحولات منطقه رایزنی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایالات متحده یک ژنرال ارشد را به دلیل ترس از حملات ایران، به اسرائیل می‌فرستد. دیدار ژنرال مایکل ای. کوریلا، فرمانده سنتکام، در حالی انجام شد که دیپلمات‌ها به دنبال جلوگیری از یک جنگ گسترده‌تر هستند. کاساندرا وینوگراد و اریک اشمیت 11 آوریل در نیویورک‌تایمز نوشتند: پس از آنکه رئیس‌جمهور بایدن اظهار کرد که به‌رغم اصطکاک اخیر، حمایت آمریکا از اسرائیل در صورت حمله از سوی ایران آهنین است،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا برای شرکت در نشست وزرای خارجه گروه 7 به ایتالیا سفر می‌کند. این نشست با دستور کار جنگ روسیه و اوکراین و نیز تحولات خاورمیانه برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا هفته آینده برای شرکت در نشست وزرای خارجه گروه 7 با دستور کار جنگ روسیه و اوکراین و نیز تحولات خاورمیانه به ایتالیا می رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که وزیر امور خارجه این کشور در چند روز گذشته با همتایان منطقه‌ای و اروپایی خود برای تلاش در راستای منصرف کردن ایران از پاسخ به حمله اسرائیل علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تماس تلفنی برقرار کرده است.

وب‌گاه الف

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که وزیر امور خارجه این کشور در چند روز گذشته با همتایان منطقه‌ای و اروپایی خود برای تلاش در راستای منصرف کردن ایران از پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تماس تلفنی برقرار کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تلاش نظامی ایالات متحده برای متوقف کردن انصار الله شکست خورده و همین مقوله موجب گشته تا کارشناسان به دنبال گزینه هایی برای تحقق صلح در دریای سرخ باشند. از منظر آنها تنها راه حل برقراری آتش بس در غزه هست.