یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

وضعیت جوی کشور در روزهای پایانی نوروز

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
وضعیت جوی کشور در روزهای پایانی نوروز

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور امروز در استان اردبیل، شرق آذربایجان شرقی، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب اصفهان و روزهای یکشنبه 12 فروردین و دوشنبه 13 فروردین در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، برخی نقاط استان کرمان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور امروز در استان اردبیل، شرق آذربایجان شرقی، شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب اصفهان و روزهای یکشنبه 12 فروردین و دوشنبه 13 فروردین در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، برخی نقاط استان کرمان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

دوشنبه این وضعیت در گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی نیز رخ خواهد داد. سه‌شنبه 14 فروردین در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال فارس، ارتفاعات کرمان، جنوب غرب اصفهان، ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (12 فروردین‌ماه) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای 10 و حداکثر دمای 22 درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (13 فروردین‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای 9 و حداکثر دمای 21 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای 32 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای 2- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور است.