یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

وعده غذایی عجیب ستاره سیتی قبل از بازی: برنج خامه‌ای

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
وعده غذایی عجیب ستاره سیتی قبل از بازی: برنج خامه‌ای

کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، وعده غذایی عجیب خود قبل از هر بازی را فاش کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کایل واکر، ستاره منچسترسیتی، در حالیکه خود را برای رویارویی حساس با لیورپول آماده می‌کند، میان وعده مورد علاقه قبل از بازی‌اش را فاش کرد.

کایل واکر که به عنوان یکی از بهترین مدافعان کناری تاریخ لیگ برتر شناخته می‌شود، در گفتگو با ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، فاش کرد که قبل از مسابقه ترجیح می‌دهد چه غذایی بخورد.

واکر که در کانال یوتیوب فردیناند صحبت می‌کرد، گفت: "من دسرها را خیلی دوست دارم، به خصوص پودینگ برنج خامه‌ای. غذای قبل از بازی من پودینگ برنج است، همین. من قبل از بازی ماکارونی و پاستا می‌خوردم اما بعد احساس سنگینی می‌کردم. اگر در سفر باشیم، سرآشپز تیم برای من یک قوطی پودینگ برنج آمبروزیا بسته بندی می‌کند و من فقط آن را می‌خورم."

این مدافع باتجربه در تابستان به جدایی از منچسترسیتی نزدیک بود و بایرن مونیخ مقصد بعدی احتمالی این بازیکن بود. در سپتامبر 2023، واکر قرارداد جدید امضا کرد که او را تا سال 2026 در ورزشگاه اتحاد نگه می‌داشت.

سیتیزن‌ها که تنها یک امتیاز از لیورپول صدرنشین لیگ عقب هستند، قرار است روز یکشنبه در آنفیلد طی یک بازی حیاتی در لیگ برتر به مصاف قرمزها بروند. پس از این بازی سیتی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در تاریخ 16 مارس به مصاف نیوکسل خواهد رفت.

وعده غذایی عجیب ستاره سیتی قبل از بازی: برنج خامه‌ای 2