شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه عراق اعلام کرد: کشورش آماده‌است به عنوان میانجی برای حل بحران روسیه و اوکراین در صورت درخواست مسکو و کی‌یف اقدام کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر هلند در سفری به اوکراین یک توافقنامه امنیتی 10 ساله با کی یف امضا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست وزیر هلند در سفری به اوکراین یک توافقنامه امنیتی 10 ساله با کی یف امضا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هبران اروپایی آشکارا نیاز به رها شدن اروپا از حمایت ایالات متحده را تصدیق می کنند، اما مواضع امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه و اولاف شولز، صدراعظم آلمان هنوز با عمل مطابقت ندارد. گام‌های واقعی اروپا برای افزایش هزینه‌های دفاعی، افزایش تولید تسلیحات و کمک به پیروزی اوکراین در جنگ، کوچک است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هزاران نفر از مردم روسیه روز جمعه برای مراسم تشییع جنازه الکسی ناوالنی، برجسته‌ترین منتقد ولادیمیر پوتین در مسکو جمع شدند. هزاران نفر از مردم روسیه روز جمعه برای مراسم تشییع جنازه الکسی ناوالنی، برجسته‌ترین منتقد ولادیمیر پوتین در مسکو جمع شدند. هزاران نفر از مردم روسیه روز جمعه برای مراسم تشییع جنازه الکسی ناوالنی، برجسته‌ترین منتقد ولادیمیر پوتین در مسکو جمع شدند. وقتی تابوت او به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه روسیه در یک کنفرانس دیپلماتیک در آنتالیای ترکیه گفت که اظهارات لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در مورد اینکه شکست اوکراین منجر به جنگ ناتو و روسیه خواهد شد، ثابت کرد که آمریکا برای این جنگ برنامه دارد.

وب‌گاه گسترش

این گزارش مروری بر روابط اقتصادی ایران و روسیه در صنعت نفت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ادبیات تاریخ‌گرای این روزهای دیپلمات‌های چینی مورد توجه رسانه‌های جهانی قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استرالیا امروز (جمعه) اعلام کرد، تحریم‌های بیشتری علیه سه مقام زندان روسیه به دلیل ارتباط ادعایی آنها با قتل الکسی ناوالنی، اپوزیسیون این کشور اعمال کرده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استرالیا امروز (جمعه) اعلام کرد، تحریم‌های بیشتری علیه سه مقام زندان روسیه به دلیل ارتباط ادعایی آنها با قتل الکسی ناوالنی، اپوزیسیون این کشور اعمال کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آمریکا گفت: تصویب کمک‌های بیشتر به کی‌یف برای جلوگیری از بدتر شدن اوضاع در اوکراین مهم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

10 سال پیش در چنین روزهایی در روسیه، یکی از مخالفان ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه ترور شد؛ اتفاقی که به این روزها و مرگ الکسی ناوالنی شباهت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که جنگ روسیه در اوکراین وارد سومین سال خود شد، بن بست ظاهری در میدان نبرد، تغییرات تعیین کننده را می پوشاند. جبهه اصلی جنگ اکنون سیاسی است و ولادیمیر پوتین شرط بسته که اختلافات و تردیدها در غرب، پیروزی که او نتوانسته در میدان به دست آورد، از آن خود کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هشدار ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه درباره احتمال وقوع جنگ هسته‌ای را «غیرمسئولانه» دانست اما تاکید کرد که واشنگتن شواهدی از آماده شدن روسیه برای استفاده از سلاح هسته ای نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تنها حدود 2 هفته از مرگ الکسی ناوالنی منتقد پوتین می گذرد اما جالب است بدانید که 10 سال پیش در همین روزها، یکی از مخالفان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ترور شد؛ اتفاقی که شباهت زیادی با این روزها و مرگ الکسی ناوالنی دارد.