شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور فرانسه در واکنش به جبهه گرفتن مقامات غربی علیه اظهاراتش درباره اعزام نیرو به اوکراین گفت: تک تک کلماتم را درباره این موضوع سبک و سنگین و درباره تمام جوانب آن فکر کرده بودم و کاملا حساب‌شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهور فرانسه درباره اظهاراتش مبنی بر اعزام نیرو به اوکراین، گفت: پیش از گفتن حرف‌هایش، کاملا درباره آن فکر کرده بود!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پوتین سهم بریکس در تولید ناخالص داخلی جهانی تا سال 2028 را 36.6 درصد پیش بینی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری «تاس»، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز، پنجشنبه، برای نوزدهمین بار در مجمع فدرال روسیه سخنرانی کرد. او با اشاره به اینکه روسیه آماده گفتگو با ایالات متحده در مورد موضوع ثبات استراتژیک است، گفت: «ما دلایل زیادی داریم که باور کنیم سخنان مقامات کنونی آمریکا در مورد علاقه ادعایی آنها به مذاکره با ما در مورد مسائل ثبات استراتژیک،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه‌های فلسطینی نشست دو روزه خود در مسکو برای بررسی امکان تشکیل یک دولت یکپارچه را آغاز کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری روسیه در واکنش به پیشنهاد همتای فرانسوی خود به کشورهای غربی درباره اعزام نیروی نظامی از ناتو به اوکراین گفت: سرنوشت این نیروها بسیار غم‌انگیز خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه گفت: اکثر جمعیت روسیه از عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین حمایت می‌کنند و مردم روسیه برای پیروزی سربازان در خط مقدم کنار هم هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بشار اسد رییس جمهوری سوریه در جمع شماری از جوانان سوری و روسی گفت: روابط سوریه و روسیه فقط به سیاست، اقتصاد یا همکاری نظامی محدود نمی‌شود، بلکه به بُعد اجتماعی و مردمی نیز گسترش می‌یابد و به جوانان دو کشور متکی است. زیرا آن‌ها در آینده شکل و محتوای جدیدی به این روابط خواهند بخشید. وی افزود: ما به اصول و کرامت خود پایبند و امروز در رویارویی با...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور سوریه تأکید کرد اگر رئیس جمهور روسیه تصمیم مبارزه با تروریسم در سوریه را نمی‌گرفت اکنون تعداد تروریست‌ها در روسیه چند برابر شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین با رد مباحث مطرح شده درباره تلاش روسیه برای فروپاشی دولت اوکراین، گفت: فرایندهای تغییر در درون این کشور در حال رشد هستند که خود به خود به این امر منجر می‌شود و نیازی به دخالت ما نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شلوغ‌ترین سال انتخاباتی جهان سال 2024 میلادی است و رکورد سال‌های گذشته را شکسته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آدرین واتسون» سخنگوی شورای امنیت آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی گفت:«جو بایدن به صراحت اعلام است که ایالات متحده آمریکا برای جنگ در اوکراین، نیرویی اعزام نمی کند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا در مورد دستور کار خود برای سال 2020 صحبت کرد و گاف داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه قطری در گزارشی با موضوع تداوم روند تقویت حضور و گسترش نفوذ روسیه در قاره آفریقا به گسترش نقش و جایگاه شرکت امنیتی خصوصی «واگنر» در این قاره به ویژه در لیبی اشاره می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه الجزیره از ادامه روند گسترش نفوذ روسیه در قاره آفریقا خبر داد.