شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سران گروه هفت در دومین سالگرد جنگ اوکراین وعده دادند که تا هر زمان که لازم باشد از کی‌یف حمایت کنند و هزینه‌های جنگ را برای روسیه بالا ببرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الکسی ناوالنی منتقد سرشناس دولت روسیه که در حال طی کردن دوران محکومیت خود در زندانی در منطقه یامالو - نِنِتس روسیه بود، جمعه هفته گذشته جان خود را از دست داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر کانادا در پایان سفر غیرمنتظره خود به اوکراین، پوتین را به "اعدام" آلکسی ناوالنی متهم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دشمنان پوتین در طول این سال‌ها به طرق مختلفی هدف قرار گرفته شده‌اند: تیراندازی، مسمومیت و حتی سقوط هواپیما. الکسی ناوالنی هم جدیدترین دشمن رئیس جمهور روسیه است که در زندان درگذشت. دشمنان پوتین در طول این سال‌ها به طرق مختلفی هدف قرار گرفته شده‌اند: تیراندازی، مسمومیت و حتی سقوط هواپیما. الکسی ناوالنی هم جدیدترین دشمن رئیس جمهور روسیه است که در زندان درگذشت. یوری شکوچیکین، آنا پولیتکوفسکایا،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دشمنان پوتین در طول این سال‌ها به طرق مختلفی هدف قرار گرفته شده‌اند: تیراندازی، مسمومیت و حتی سقوط هواپیما.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دشمنان پوتین در طول این سال‌ها به طرق مختلفی هدف قرار گرفته شده‌اند: تیراندازی، مسمومیت و حتی سقوط هواپیما. الکسی ناوالنی هم جدیدترین دشمن رئیس جمهور روسیه است که در زندان درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از اعمال بسته تحریمی جدید علیه روسیه از طرف دولت بایدن حال کارشناسان اقتصادی پیش‌بینی می‌کنند که تاثیرات منفی این تحریم‌ها اقتصاد خود آمریکا را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر ایتالیا گفت: اگر روسیه به اوکراین حمله نمی‌کرد، به احتمال زیاد حماس چنین حمله‌ای علیه اسرائیل انجام نمی‌داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) تأکید کرد: اوکراین به ناتو خواهد پیوست و هدف ولادیمیر پوتین برای تسلط بر اوکراین تغییر نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در یادداشتی، رئیس‌جمهوری روسیه را به تغییر نظم جهان متهم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ینس استولتنبرگ دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز و در دومین سالگرد آغاز جنگ روسیه با اشاره به اینکه حمایت ها از اوکراین ادامه خواهد داشت گفت: اوکراین به ناتو خواهد پیوست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیسجمهور روسیه گفت: سهم سلاح‌های مدرن در نیرو‌های استراتژیک هسته‌ای فدراسیون روسیه به 95 درصد رسیده است و تولید موشک‌های مافوق صوت جدید زیرکان را آغاز کرده‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه استرالیا با اعلام تحریم 55 شهروند و 37 سازمان روسی، علت این امر را اخراج کودکان اوکراینی از مناطق تحت کنترل روسیه دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور فرانسه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به رئیس‌جمهور روسیه اعلام کردحمایت فرانسه از اوکراین تضعیف نخواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل بلوک ناتو گفت، اوکراین در استفاده از جنگنده‌های اف -16 که از ناتو دریافت می‌کند، علیه اهداف نظامی «در داخل روسیه» یا فراتر از مرزهای ادعا شده کی‌یف، آزاد خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز